یک بارسایی دیگر در مسیر انتقال به لیگ آمریکا

یک بارسایی دیگر در مسیر انتقال به لیگ آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - سرجی روبرتو با وجود کمرنگ شدن در بارسلونا بسیار حرفه ای رفتار می کند هر چند که به نظر می رسد که اینده او در لیگ آمریکا رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، روبرتو که در این فصل کاپیتان اصلی بارسلونا به شمار می رود، پس از چندین بازی نیمکت نشینی در نیمه دوم بازی پورتو و بارسلونا وارد زمین شد. روبرتو که فصل گذشته بازیهای مهمی داشت و حتی مقابل رئال مادرید گل زده بود، در این فصل بسیار کمرنگ بوده است و اغلب در دقایق پایانی بازیها وارد زمین شده است. این بازیکن 31 ساله تصمیم گرفته که حرفه ای رفتار کند و هیچ انتقادی به شرایط خود نداشته است. روبرتو در این فصل با 224 دقیقه شانزدهمین بازیکن بارسلونا از نظر دقایق بوده و فقط در دو بازی مقابل ویارئال و اوساسونا فیکس شده است. 

قرارداد روبرتو با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد که پس از 14 فصل و بیش از 350 بازی در بارسلونا، در مسیر جدایی قرار دارد و به نظر می رسد که لیگ آمریکا مقصد احتمالی او خواهد بود. در واقع در تابستان گذشته، دو کاپیتان سابق بارسلونا یعنی بوسکتس و آلبا راهی آمریکا شدند و حالا سرجی روبرتو نیز می تواند همین مسیر را ادامه بدهد. 

سرجی روبرتو دوست دارد که زندگی در آمریکا را تجربه کند و همسرش هم از این گزینه استقبال کرده است و به نظر می رسد که او نیز همچون برخی بارسایی های سابق مسیر لیگ آمریکا را برخواهد گزید.

4125