بارسلونا یا یوونتوس راه فرار سانچو از منچستریونایتد

بارسلونا یا یوونتوس راه فرار سانچو از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و یوونتوس شاید برای خرید قرضی جیدون سانچو، وینگر انگلیسی منچستریونایتد در ژانویه اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، بعد از جروبحث های زیادی میان سانچو و اریک تن هاگ پس از بازی با آرسنال، سرمربی هلندی صراحتاً اعلام کرد تا زمانی که این وینگر انگلیسی در محافل عمومی از او معذرت خواهی نکند، دیگر حق بازی کردن نخواهد داشت. حالا با توجه به این وضعیت پیچیده، من یونایتد می خواهد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، از شر جیدون سانچو و دستمزد سنگینش خلاص شود و حتی حاضر است بخشی از حقوق او را در باشگاه جدیدش پرداخت کند. 

به نقل از اسپورت، بارسلونا از شرایط سانچو مطلع است و شاید برای خرید قرضی او دست به کار شود. البته بلوگرانا تا زمانی که یک بازیکن به فروش نرساند، نمی تواند بازیکن جدیدی به تیمش اضافه کند. یوونتوس از دیگر تیم هایی است که به خرید قرضی سانچو در ماه ژانویه علاقه مند است. البته شیاطین سرخ می خواهند به طور دائم سانچو را از الدترافورد بیرون کنند. 

بارسلونا شاید بتواند با کسر مقدار زیادی از دستمزد سانچو، او را به خدمت بگیرد. البته سانچو نیز باید با این قضیه موافقت کند، در غیر این صورت در منچستریونایتد باقی خواهد ماند. 

4416