بند مهمی که در قرارداد ستاره قرضی پی‌اس‌جی وجود دارد

بند مهمی که در قرارداد ستاره قرضی پی‌اس‌جی وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - اکیپ به جزئیات انتقال ژاوی سیمونز ستاره هلندی با لایپزیش اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن هلندی در تابستان گذشته از آیندهوون به پی اس جی برگشت اما در نهایت به صورت قرضی به لایپزیش ملحق شد. در حقیقت این بازیکن می دانست که با حضور امباپه و سایر خریدهای پی اس جی جایی در ترکیب تیم فرانسوی ندارد و بهتر است که جدا شود.

این نشریه فرانسوی گزارش داده است که در صورتی که سیمونز به صورت قطعی به لایپزیش یا هر باشگاه دیگری فروخته شود، پی اس جی باید درصدی از مبلغ انتقال را به آیندهوون بپردازد.

سیمونز که در سال 2003 متولد شده، در آکادمی بارسلونا رشد کرد و پس از نیمکت نشینی در پی اس جی تصمیم گرفت که راهی آیندهوون شود. درخشش او در لیگ هلند باعث شد تا پی اس جی بند بازگشت او را فعال سازی کند. ژاوی در لیگ المان نیز با سه گل و چهار پاس گل در یازده بازی خوش درخشیده است و یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپا به شمار می رود. سیمونز همچنین هفت بازی در تیم ملی هلند نیز در کارنامه خود داشته و در جام جهانی نیز حضور داشته است. 

البته این احتمال وجود دارد که پی اس جی بخواهد سیمونز را در تابستان 2024 برگرداند. در واقع اگر امباپه جدا شود، ژاوی می تواند به یکی از ستارگان تیم فرانسوی تبدیل شود.

4125