هو شدن کاپیتان انگلیس در جریان بازی دوستانه با استرالیا

هو شدن کاپیتان انگلیس در جریان بازی دوستانه با استرالیا

پایگاه خبری فوتبالی- جردن هندرسون در اولین نمایش خود در ومبلی پس از حضور در عربستان توسط هواداران انگلیسی هو شد.

به گزارش فوتبالی ، گرت ساوتگیت  سرمربی انگلیس جردن هندرسون هافبک الاتفاق را در پیروزی ۱-۰ مقابل استرالیا کاپیتان تیم خود انتخاب کرد. جردن هندرسون ستاره سابق لیورپول که در تابستان گذشته با قراردادی هفتگی 700 هزار پوندی به لیگ عربستان نقل مکان کرد و شب گذشته مورد خشم هواداران انگلیس قرار گرفت. هندرسون ماه گذشته برای بازی های خارج از خانه مقابل اوکراین و اسکاتلند نیز توسط ساوتگیت انتخاب شده بود. اما این بازیکن ۳۳ ساله که هفته گذشته از تلاش عربستان برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ استقبال کرد تا در طول در اولین بازی خود در خاک انگلیس پس از این اظهار نظر مورد تمسخر قرار بگیرد.

هندرسون زمانی که نامش توسط گوینده ورزشگاه ومبلی پیش از بازی خوانده شد، پس از اولین لمس توپ و در هنگام تعویض دقیقه ۶۱ در حالی که بازوبند را به کیران تریپیر داد توسط هوادارن هو شد .

پس از بازی، گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس که از این اتفاق عصبانی بود در مصاحبه پس از بازی گفت: "من واقعاً تماشاگران را درک نمی کنم. او بازیکنی است که ۷۹ بازی ملی برای انگلیس انجام داده است. تعهد او و آنچه که برای انگلیس در زمین ارائه کرده استثنایی بوده است. هوادارن باید بدانند که نقش او در داخل و خارج از زمین برای تیم ما فوق العاده مهم است."

۱۰۰۹