پنج برد مقتدرانه اخیر تیم ملی ژاپن در یک قاب

پنج برد مقتدرانه اخیر تیم ملی ژاپن در یک قاب

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ژاپن در حال حاضر نشان داده است که توانایی بسیار بالایی دارد و به خوبی خودش را برای رقابت های جام ملت های آسیا آماده کرده است.

به گزارش فوتبالی ، ژاپنی ها تدارکات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند و یک تیم ملی منسجم و هماهنگ دارند. تیم ملی ژاپن روز جمعه در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی کانادا موفق شد با نتیجه مقتدرانه چهار بر یک به پیروزی برسد. جالب این جا است که ژاپنی در پنج بازی اخیر خود حداقل چهار گل به ثمر می رسانند.

تیم ملی ژاپن در بازی خود مقابل تیم ملی ترکیه موفق شده بود با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد. ژاپنی در بازی خود مقابل تیم ملی آلمان با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند. آن شکست برای تیم ملی آلمان موجب شد تا فدراسیون فوتبال آلمان هانسی فلیک را از کار برکنار کند.

ژاپنی ها مقابل تیم ملی پرو هم با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیده اند و قبل از آن هم تیم ملی ژاپن با نتیجه شش بر صفر ال سالوادور را شکست داده بود.

ژاپنی ها در جام جهانی 2022 قطر هم عملکرد خوبی داشتند و در مرحله گروهی موفق شدند تیم ملی آلمان و تیم ملی اسپانیا را شکست دهند و از دور گروهی بالا بیایند.

1470