در روز اعتصاب، پرسپولیسی‌ها کجا رفتند؟/ پراکندگی بازیکنان در پایتخت!

در روز اعتصاب، پرسپولیسی‌ها کجا رفتند؟/ پراکندگی بازیکنان در پایتخت!

پایگاه خبری فوتبالی– بازیکنان پرسپولیس بعد از اعتصاب روز گذشته که منجر به تعطیلی تمرین شد به صورت جداگانه و در مکان‌های مختلفی تمرین کردند.

به گزارش فوتبالی، تمرین روز گذشته پرسپولیس برگزار نشد. علت این اتفاق هم تصیم بازیکنان برای لغو تمرین و اعتصاب بود. آنها از حرف‌های یک شب قبل‌تر مدیران باشگاه زده بودند ناراحت بودند و تصمیم گرفتند در حمایت از یحیی گل‌محمدی، تمرین را لغو کنند.

اما تعطیلی تمرین دیروز به این معنی نبود که بازیکنان کلا قید تمرین کردن را بزنند و استراحت کنند. آنها تصمیم گرفتند برای حفظ آمادگی بدنی خودشان، به صورت انفرادی و یا در دسته‌های چند نفری تمرین کنند. البته نه در ورزشگاه شهید کاظمی.

تعدادی از بازیکنان به مجموعه ورزشی C4 که متعلق به سید جلال حسینی است و در منطقه کوهسار تهران واقع شده است رفتند و کنار هم تمرین کردند.

تعدادی از بازیکنان مثل علی نعمتی هم راهی ایفمارک ایرانمال شدند تا به صورت انفرادی تمرین کنند

بقیه بازیکنان به سالن‌های بدنسازی که در ایام تعطیلات یا اوقات فراغت خودشان به آنجا می‌روند رفتند تا از بقیه عقب نمانند

بازیکنان به این موضوع واقف هستند که اوضاع به این شکل نمی‌ماند و نهایتا ظرف یکی دو روز تکلیف روشن می‌شود و باید به تمرینات برگردند. برای همین هم علیرغم اعتصاب، خودشان به صورت انفرادی و گروهی و البته جداگانه تمرین کردند تا وقتی که تمرینات گروهی دوباره شروع می‌شود به مشکل نخورند

1359