طفره رفتن ستاره رئال مادرید از رد احتمال جدایی اش در زمستان

طفره رفتن ستاره رئال مادرید از رد احتمال جدایی اش در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی – لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، از تایید این موضوع که در صورت پیدا نکردن زمان کافی برای بازی تا ژانویه، سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد، خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، مودریچ 38 ساله، در فصل گذشته با کاهش زمان بازی خود در ترکیب اصلی مواجه شد و کارلو آنچلوتی، قصد داشت تا هافبک کهنه کار خود را برای بازی‌های مهم تیمش، سرحال نگه دارد. این سرمربی ایتالیایی در این فصل، به بازیکنان جون ترکیب خود اعتماد کرده است و مودریچ از ترکیب اصلی لوس بلانکوس دور بوده است. 

هافبک کروات رئال، در تمام بازی‌های این فصل، تنها در 4 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته و آشکارا نظر خود درباره زمان بازی کمی که در اختیار دارد، اظهار نظر کرده است. 

آنچلوتی اخیرا احتمال جدایی مودریچ در ژانویه را رد کرده بود اما خود این بازیکن در پاسخ به سوال خبرنگاران، پیش از بازی تیم ملی کرواسی در روز پنجشنبه، راجع به صحیح بودن صحبت‌های آنچلوتی گفت:" من در حال حاضر نمی‌خواهم که وارد این ماجرا شوم. هنوز زمان زیادی تا زمستان و پایان سال باقی مانده است، در سن و سال من، پیشبینی اتفاقات در آینده دور دشوار است. ما باید بازی به بازی پیش برویم و سپس خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

2102