عکس/ وقتی رونالدو و مربی تیم ملی پرتغال، در رئال مادرید هم‌تیمی بودند

عکس/ وقتی رونالدو و مربی تیم ملی پرتغال، در رئال مادرید هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر ریکاردو کاروالیو که قبلا بازیکن تیم های رئال مادرید و چلسی بوده است، در تیم ملی پرتغال به عنوان مربی و دستیار روبرتو مارتینز در حال فعالیت کردن است.

به گزارش فوتبالی ، ریکاردو کاروالیو یک چهره کاملا شناخته شده برای کریستیانو رونالدو است چرا که کاروالیو در تیم ملی پرتغال سال ها با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده است. از سوی دیگر ریکاردو کاروالیو بین سال های 2010 تا 2013 در رئال مادرید حضور داشته است و در آن جا هم با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده است.

در تمرین اخیر تیم ملی پرتغال، ریکاردو کاروالیو در کنار کریستیانو رونالدو دیده شد و به این ترتیب خیلی ها به یاد دورانی افتادند که آن ها در رئال مادرید هم‌تیمی بودند. در آن زمان ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید بود.

ریکاردو کاروالیو و کریس رونالدو اختلاف سنی زیادی ندارند. رونالدو در حال حاضر سی و هشت سال سن دارد و ریکاردو کاروالیو 44 ساله است. در حقیقت رونالدو فقط شش سال از مربی تیم ملی پرتغال کوچک تر است. رونالدو و کاروالیو در حقیقت از یک نسل بوده اند و این قضیه به خوبی آمادگی بدنی رونالدو در 38 سالگی را نشان می دهد که همچنان در این سن و سال می تواند گل های زیادی به ثمر برساند.

1471