رکورد ویژه برزیلی‌ها مقابل ونزوئلا از بین رفت

رکورد ویژه برزیلی‌ها مقابل ونزوئلا از بین رفت

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در هفته سوم از رقابت های انتخابی جام جهانی 2026، در منطقه آمریکای جنوبی تیم ملی برزیل به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز بود.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی برزیل در این دیدار نتوانست ونزوئلا را شکست دهد و این اتفاق موجب شد تا یک رکورد ویژه تیم ملی برزیل از بین برود. برزیلی ها 15 بازی پیاپی خانگی بود که در رقابت های انتخابی جام جهانی به پیروزی می رسیدند. اکنون با تساوی برزیل مقابل ونزوئلا، این رکورد و روند برد های پیاپی تیم ملی برزیل از بین رفته است.

در این دیدار گل اول بازی را تیم ملی برزیل به ثمر رساند و اگر ونزوئلایی ها نمی توانستند بازی را به تساوی بکشند، در این دیدار شکست می خوردند و رکورد برزیل همچنان ادامه پیدا می کرد. گل اول بازی توسط گابریل ماگالاش در دقیقه 50 روی پاس نیمار جونیور به ثمر رسید. تیم ملی ونزوئلا هم این بازی را با گل بلو روی پاس ساوارینو در دقیقه 85 به تساوی کشاند.

در حال حاضر تیم ملی برزیل با 7 امتیاز، در رده دوم جدول انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفته است. تیم اول آرژانتین است که 9 امتیاز دارد.

1471