ترکیب آرژانتین مقابل پاراگوئه؛ مسی روی نیمکت

ترکیب آرژانتین مقابل پاراگوئه؛ مسی روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های انتخابی جام جهانی 2026، در منطقه آمریکای جنوبی قرار است از ساعت 2:30 به وقت ایران، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی پاراگوئه برود و باید دید که اوضاع در این بازی به چه شکل پیش خواهد رفت و در نهایت آرژانتینی ها چه عملکردی در این بازی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفته است که برای این بازی لیونل مسی را روی نیمکت نگه دارد و در نیمه دوم او را وارد میدان کند. لئو مسی به تازگی به میادین برگشته است و به همین دلیل اسکالونی نمی خواهد روی لئو مسی ریسک کند و به او فشار بیاورد. مسی حدود یک ماه از میادین به دور بوده است. او فینال جام حذفی آمریکا را هم از دست داد و در بازی اینتر میامی شکست خورد و جام از دست رفت.

در خط حمله تیم ملی آرژانتین برای بازی مقابل تیم ملی پارگوئه، لوتارو مارتینز و خولیان آلوارز قرار گرفته اند. هر دوی این بازیکن ها مهاجم های توانمندی هستند و باید دید که آرژانتین در این بازی به مسی نیاز پیدا خواهد کرد یا خیر.

ترکیب آرژانتین

امیلیانو مارتینز، مولینا، اوتامندی، رومرو، تاگلیافیکو، مک آلیستر، انزو فرناندز، نیکو، رودریگو دی پل، لوتارو مارتینز، خولیان آلوارز.

1470