عمل جراحی مدیر باشگاه اورتون پس از ابتلا به سرطان کبد

عمل جراحی مدیر باشگاه اورتون پس از ابتلا به سرطان کبد

پایگاه خبری فوتبالی- بیل کنرایت رئیس هیات مدیره باشگاه اورتون پس از انجام عمل جراحی به دلیل سرطان کبد در خانه دوران بهبود را ظی می کند.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه اورتون خبر جدیدی را در مورد وضعیت سلامتی بیل کنرایت رئیس هیئت مدیره این تیم را پس از تشخیص ابتلا به سرطان کبد در اوایل سال جاری منتشر کرد.این مدیر ۷۸ ساله در ماه آگوست به یک تومور سرطانی در کبد مبتلا شد و از آن زمان برای برداشتن این تومور تحت عمل جراحی قرار گرفت. گفته می‌شود که این جراحی موفقیت‌آمیز بوده است، اگرچه عوارض بعدی به این معنی بود که او مدتی را در مراقبت‌های ویژه گذرانده است.

باشگاه اورتون روز گذشته بیانیه ای در مورد رئیس هیات مدیره اینباشگاه ارائه کرد. در این بیانیه آمده است: " این جراحی کاملاً موفقیت آمیز بود، اما عوارض حین عمل جراحی نیاز به یک دوره طولانی در بخش مراقبت های ویژه داشت. آقای کنرایت اکنون از مراقبت های ویژه خارج شده و بیمارستان را ترک کرده است. او برای ادامه بهبودی خود به خانه بازگشته است که انتظار می رود روند بهبودی طولانی اما خوب باشد. تا روز بهبودی او باشگاه به انجام تمام وظایف او ادامه می دهد."

اورتون که سال های اخیر از مشکلات مدیریتی زیادی رنج برده با تغییرات در کادر مدیریت خود وضعیت نسبتا پایداری پیدا کرده است.

۱۰۰۹