اولین مصاحبه بواتنگ پس از عدم عقد قرارداد با بایرن‌مونیخ

اولین مصاحبه بواتنگ پس از عدم عقد قرارداد با بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- ژروم بواتنگ پس از عدم عقد قرارداد با باشگاه سابق خود بایرن‌مونیخ مصاحبه جدیدی را انجام داد.

به گزارش فوتبالی ، ژروم بواتنگ بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با توجه به مشکلات این تیم در خط دفاعی و مصدومیت‌های پرتعداد به صورت آزاد چند روز در تمرینات بایرن‌مونیخ شرکت کرد تا در صورت جلب نظر توماس توخل با این باشگاه قرارداد امضا کند اما در نهایت با فشار هوادارن و عدم موافقت مدیران عقد قرارداد با بواتنگ منتفی شد.

بواتنگ پس از این اتفاق در گفتگویی با نشریه بیلد گفت :" پیوستن به بایرن برای من بسیار مهم بود، زیرا بایرن‌مونیخ باشگاه سابق من است. من باید کیفیت ورزشی خوبی که در این سال ها از خود نشان دادم را در موقعیت‌ها و وظایف تمرینی به نمایش می گذاشتم و فکر میکنم در این کار موفق بودم اما در نهایت قرارداد امضا نشد. آینده من اکنون مشخص نیست اما احتمال این وجود دارد که در خارج از آلمان به بازی ادامه دهم. اکنون فقط می‌توانم به یک باشگاه جدید این تعهد را بدهم که با تلاش و انرژی کامل به آنها کمک خواهم کرد تا به اهدافشان برسند. من هنوز تا خداحافظی راه درازی در پیش دارم و می خواهم بازی کنم."

 با وجود حضور ژروم بواتنگ در تمرینات هفته اخیر بایرن مونیخ و موافقت توماس توخل با جذب او در نهایت سران باشگاه تصمیم گرفتند که با مدافع ۳۴ ساله قرارداد نبندند. مدیران بایرن مونیخ به دلیل پرونده خشونت خانگی بواتنگ علیه نامزد سابقش و واکنش منفی هواداران در این زمینه، از جذب مدافع سابق خود صرف نظر کردند.

۱۰۰۹