تعصب جالب توجه وراتی به باشگاه سابق خود پاری سن ژرمن

تعصب جالب توجه وراتی به باشگاه سابق خود پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایتالیایی سابق پاریس سن ژرمن اعلام کرد باشگاه فرانسوی آخرین باشگاه او در فوتبال اروپا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، مارکو وراتی چندی پیش به دوران فوتبال خود در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد تا با پیراهن تیم العربی قطر به حضور خود در مستطیل سبز ادامه دهد. وراتی با توجه به حضور نداشتن در برنامه‌های لوئیس انریکه در این فصل لیگ ۱ و لیگ قهرمانان اروپا برای قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه به میدان نرفت و حالا فوتبال خود را در کشور قطر ادامه می دهد.

حالا این ستاره ایتالیایی در مصاحبه ای از علاقه خود به باشگاه سابق خود صحبت کرده است. مارکو وراتی در این باره گفت :" من هرگز دوست نداشتم به تیم دیگری در اروپا بروم تا مجبور شوم مقابل تیم محبوبم پاری سن ژرمن  قرار بگیرم بنابراین پاریس سن ژرمن آخرین تیم من در اروپا خواهد بود و من همیشه خاطرات خود را در پاریس به یاد خواهم داشت."

مارکو وراتی که ماه نوامبر امسال ۳۰ ساله می‌شود، با امضای قراردادی ۴۵ میلیون یورویی با العربی به حضور ۱۱ ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن که سال ۲۰۱۲ با انتقالی ۱۲ میلیون یورویی از تیم پسکارا در سری B آغاز شده بود، پایان داد تا چالشی جدید را در دوران فوتبال خود تجربه کند. وراتی در مدت حضورش در پارک دو پرنس ۴۱۶ بازی رسمی برای این تیم انجام داد و در آنها ۱۱ گل زد و ۶۱ پاس گل داد.

۱۰۰۹