ملى پوشان بدون تيم، در اردوى تيم ملى

ملى پوشان بدون تيم، در اردوى تيم ملى

پايگاه خبرى فوتبالى- آخرين ليست بازيكنان دعوت شده به اردوى تيم ملى فوتبال زنان ايران جهت حضور در انتخابى المپيك توسط مريم آزمون اعلام شد.

به گزارش فوتبالى، چند روز پيش ليست ٢٤ نفره تيم ملى فوتبال زنان ايران به آخرين اردو متصل به اعزام براى انتخابى المپيك اعلام شد. ليستى كه همانند دوره هاى قبل و با همان نفرات بسته شد.

اما نكته عجيب اين ليست، حضور بازيكنانى است كه هنوز تيمى را براى حضور در فصل جديد ليگ برتر انتخاب نكرده اند و تنها تمرين تيمى آنها همين اردو هاى ملى است. البته يكى از دلايل اين اتفاق، تاخير در شروع ليگ برتر فوتبال است و خيلى از اين بازيكنان هنوز با باشگاه مورد نظر خود به توافق نرسيده اند تا اين بازيكنان فعلا فقط در اردوى تيم ملى به تمرين بپردازند. البته اين نداشتن تيم باعث مى شود بازيكنان از نظر آمادگى به شرايط مورد نظر نرسند اما قطعا مريم آزمون و كادر فنى اش براى اين مسئله چاره اى انديشيده اند.

 حالا كادرفنى تيم ملى با يكى از چالش هاى فوتبال زنان رو به رو است و بايد بازيكنان را تا روز مسابقه به بهترين شرايط برسانند. تيمى كه يك بار از چالش سخت ميانمار عبور كرد و حالا ميخواهد باز هم شگفتى سازى كند.

٦٠٠١