انتقال مسی به فوتبال عربستان تکذیب شد

انتقال مسی به فوتبال عربستان تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه‌ای باشگاه اینترمیامی آمریکا شایعات انتقال قرضی لیونل مسی به یکی از باشگاه‌های عربستان سعودی را رد کرد.

به گزارش فوتبالی ، رافائل کابریرا به روزنامه الریاضیه گفت: "این اخبار فقط شایعه است و هیچکس با مسئولان باشگاه اینترمیامی برای حضور مسی در عربستان سعودی تماسی نگرفته است.هیچ برنامه ای برای جدایی مسی از این تیم وجود ندارد و او به طور عادی به قراردادش ادامه خواهد داد."

 فابریزیو رومانو هم نوشته مسی به بارسلونا نخواهد پیوست و در آمریکا ماندگار خواهد بود. در روزهای گذشته و پس از عدم صعود اینترمیامی به مرحله نهایی لیگ MLS آمریکا، وضعیت لیونل مسی در آمریکا کمی متفاوت شده است. لیونل مسی تا چهار ماه دیگر هیچ بازی رسمی نخواهد داشت و همین عامل باعث شده تا شایعاتی درباره انتقال قرضی مسی مطرح شود. به نظر می رسد لیونل مسی در لیگ آمریکا و باشگاه اینترمیامی ماندگار شود و تمرکز خود را بر این باشگاه و تیم ملی آرژانتین معطوف خواهد کرد. 

در روزهای گذشته شایع شده بود که باشگاه الهلال‌عربستان بزودی‌ یک قرارداد ۶ ماه‌تنظیم خواهد کرد تا لیونل مسی فوق ستاره ارژانتینی را به شکل قرضی جذب کند اما حالا این شایعه تکذیب شده است .

۱۰۰۹