نسخه جدید Football Manager به زودی عرضه می شود

نسخه جدید Football Manager به زودی عرضه می شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازی Football Manager 2024 دارای بسیاری از ویژگی های جدید و جذاب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، نسخه ۲۰۲۴ این بازی که  جدیدترین قسمت از سری محبوب بازی های شبیه سازی مدیریت فوتبال است قرار است در ۶ نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شود. این بازی بر روی رایانه های شخصی، مک، ایکس باکس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، دستگاه های تبلت و موبایل در دسترس خواهد بود. یک نسخه خاص هم برای این بازی در Xbox و PS5 در دسترس است، در حالی که FM24 Touch برای بازی در Nintendo Switch نیز در دسترس است. این بازی اکنون ویژگی‌های هوشمندتر و پویاتری را در استخدام مربی و امور مالی ارائه می‌کند و آن را به دنیای واقعی فوتبال نزدیک‌تر می‌کند. 

انتخاب مربیان در این نسخه توسط هوش مصنوعی با در نظر گرفتن عواملی مانند شکل و شهرت، توانایی های تصمیم گیری را بهبود یافته است. هوش مصنوعی برای هماهنگی با استخدام مربیان بهبودیافته و اکنون چشم‌انداز جوانان را در تیم اصلی اولویت‌بندی می‌کنند. سیستم مالی تیم ها اصلاح شده است و شفافیت بیشتری در مورد درآمد و هزینه ارائه می دهد. اگر بیش از حد خرج کنید ممکن است بودجه نقل و انتقالات منفی رخ شود و برای ایجاد درآمد جدید باید بازیکنان را بفروشید. 

قوانین بازی جوانمردانه مالی (FFP) اکنون شامل تحریم‌هایی مانند محدودیت‌های مربوط به هزینه‌های نقل و انتقالات، جریمه‌ها و کسر درآمد از مسابقات می‌شود. نوسانات درآمد به بازی پویایی می بخشد. معاملات تلویزیونی با بازه ثابت، پرداخت‌های نجات بخش، و تغییرات قیمت بلیط و حمایت‌های مالی توسط این بازی ارائه می شود. در Football Manager 2024، می توانید با تعیین اهداف به تیم خود انگیزه دهید. این اهداف می‌توانند به جنبه‌های مختلفی مانند تمرینات (شامل موقعیت‌های جدید، نقش‌ها، ویژگی‌ها و امتیازات متوسط)، گل‌ها، پاس گل‌ها، کلین شیت‌ها و عملکرد بازی در تیم اول یا تیم ذخیره مرتبط باشند.

جلسات مربیان در FM24 بهبود یافته اند و سفارشی سازی و ارتباط بیشتری را ارائه می دهند. اکنون می توانید از موضوعات فردی در دستور کار جلسه صرف نظر کنید و بر آنچه برای شما مهم است تمرکز کنید.

۱۰۰۹