عکس؛ آنچلوتی و دریافت مدرک دکترا از دانشگاه پارما

عکس؛ آنچلوتی و دریافت مدرک دکترا از دانشگاه پارما

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، به تازگی یک مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه پارما دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی ، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید راهی کشور خود یعنی ایتالیا شده است و با دعوت از سوی دانشگاه پارما، یک مدرک دکترای افتخاری در رشته تربیت بدنی و شاخه روش های فعالیت های بدنی سازگار با شرایط مختلف دریافت کرده است. در حقیقت کارلو آنچلوتی اکنون تبدیل به دکتر کارلو آنچلوتی شده است!

خود کارلو آنچلوتی هم بدش نمی آید که او را با لقب دکتر صدا بزنند چرا که او پس از این که مدرک دکترای افتخاری را دریافت کرد، گفت که دوست دارد بازیکنانش او را به اسم دکتر صدا بزنند و به این ترتیب به این قضیه افتخار می کند.

آنچلوتی در حال حاضر سال آخر قرارداد خود در رئال مادرید را سپری می کند و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت. این احتمال وجود دارد که کارلو آنچلوتی پس از پایان این فصل راهی تیم ملی برزیل شود و هدایت سلسائو را بر عهده بگیرد. اما یک احتمال دیگر هم این است که قراردادش با رئال مادرید تمدید شود و باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد.

1471