فتحى سرمربى تيم فوتسال زنان مهر اعظام: هدفمان معرفى بازيكنان جوان به فوتبال كشور است

فتحى سرمربى تيم فوتسال زنان مهر اعظام: هدفمان معرفى بازيكنان جوان به فوتبال كشور است

پايگاه خبرى فوتبالى- يكى از تيم هاى تازه وارد سوپرليگ فوتسال زنان، مهر اعظام تهران است. تيمى كه حالا با بازيكنان جوانش انگيزه فراوانى دارد.

به گزارش فوتبالى، فهيمه فتحى سرمربى تيم فوتسال زنان مهر اعظام در گفت و گو با فوتبالى گفت: هدف اول باشگاه جوانگرايى است، البته جوانگرايى واقعى، نه اينكه بازيكن جوان بگيريم و روى سكو بگذاريم.

فتحى درباره نقل و انتقالات باشگاه گفت: تقريبا تيم پارسال را حفظ كرديم، فقط دو بازيكن از تيم جدا شدند و دو بازيكن مهم و تاثير گذارمان هم متاسفانه دچار پارگى رباط صليبى شدند. تيم تقريبا جوانى داريم و هدفمان اين است بازيكنان را براى سال هاى آينده به فوتسال كشور و تيم ملى معرفى كنيم. قرار بر اين بود كه چند بازيكن با تجربه به تيم  اضافه كنيم كه به جوان هايمان كمك كنند اما باشگاه با اين طرح موافقت نكرد و مى خواست همان بازيكنان حفظ شوند و بازيكنان آكادمى مهر اعظام به تيم اضافه شوند.

او درباره تعويق ليگ هم گفت: متاسفانه با اين بى نظمى كه در فدراسيون وجود دارد و اهميت ندادنشان به فوتسال بانوان، ما خيلى متضرر شديم چون فكر مى كرديم بازى ها از اوايل شهريور آغاز مى شود و تقريبا از اواخر تيرماه تمريناتمان را شروع كرديم و الان با توجه به اينكه مدت طولانى اى است كه ما تمرين ميكنيم و اصلا برنامه مشخصى نيست، يك دلزدگى ايجاد شده است. به نظرم هيچكدام از تيم ها نتوانستند پيش فصل خوبى را پشت سر بگذارند چون تاريخ بازى ها مشخص نبود.

فتحى در پايان گفت: تا الان چندين بازى دوستانه با تيم هاى بزرگ مثل رايزكو و سايپا داشتيم كه در بازى با رايزكو چون بازيكنانشان خيلى فيزيكى بازى مى كنند، متاسفانه بازيكن متولد هشتاد و سه تيم ما دچار پارگى رباط صليبى شد و با سايپا هم دو بازى انجام داديم كه يك بار ٣-٢ و يك بار ٢ بر يك به اين تيم باختيم ولى نحوه بازى بچه هايمان كاملا اميدوار كننده بود و اين انگيزه را داريم كه خودمان را ثابت كنيم و خودى نشان دهيم.

٦٠٠١