دو بازیکن آرسنال از نظر گری نویل، که قهرمانی را از آرسنال خواهند گرفت

دو بازیکن آرسنال از نظر گری نویل، که قهرمانی را از آرسنال خواهند گرفت

پایگاه خبری فوتبالی – گری نویل باور ندارد که دو مهاجم سرگردان آرسنال یعنی گابریل ژسوس و ادی انکتیا، به اندازه کافی خوب باشند که بتوانند این تیم را در کورس قهرمانی پیروز کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم لندنی، پس از گل دقیقه 86 گابریل مارتینلی، به انتظار طولانی خود برای پیروزی مقابل منچستر سیتی پایان داد، در حالی که ژسوس و انکتیا، خطری برای تیم سیتی به وجود نیاوردند و انکتیا نیز در حالی که تیمش به گل نیاز داشت، تعویض شد. علی رغم میزان تلاش آشکار آن‌ها، نویل باور دارد که هر دو بازیکن آن شاخصه نهایی لازم را ندارند و کمبود شم گلزنی آن‌ها، می‌تواند در پایان این فصل، به قیمت از دست دادن قهرمانی برای آرسنال تمام شود.

نویل، بازیکن سابق منچستر یونایتد در اینباره گفت:" یک مسئله درباره آرسنال وجود دارد، من بازی آرسنال در بازی‌های بزرگ این فصل را تماشا کرده ام و هر دو بازی‌ها مقابل سیتی و تاتنهام، بازی‌های دشواری بودند. تاتنهام در شرایط خوبی قرار دارد و سیتی هم که سیتی است و این تیم‌ها، موقعیت‌های زیادی به حریف نمی‌دهند اما انکتیا و ژسوس... امروز صبح صحبت‌هایی از لینک شدن ایوان تونی به آرسنال بود. شکی نیست که انکتیا و ژسوس از جان و دل مایه می‌گذارند اما وقتی مسئله کیفیت پیش می‌آید، من در آن دو بازی متوجه شدم که آیا آن‌ها برای قهرمانی آرسنال در لیگ کافی هستند؟ تنها شک من درباره مهاجمان نوک آرسنال است، زیرا اگر آن‌ها مهاجم نوکی مثل هالند را می‌داشتند، یا کین را می‌داشتند، تصورش را بکنید. من واقعا نگران ژسوس و انکتیا هستم، آن‌ها سرگردان هستند. آن‌ها آن شم گلزنی را ندارند و فرارهای غریضی گلزن‌هایی که می‌بینیم را ندارند."

2102