هافبک ایتالیایی آرسنال در رادار بارسلونا

هافبک ایتالیایی آرسنال در رادار بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – جورجینیو، هافبک آرسنال، به عنوان یکی از اهداف بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش فوتبالی، ژاوی پس از جدایی سرجیو بوسکتس، به دنبال تقویت خط میانی خود است. یاشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ، در تابستان امسال به بارسلونا پیشنهاد شد اما تیم کاتالانی، نمی‌توانست از پس هزینه‌های لازم برای جذب این هافبک آلمانی بربیاید. این تیم اسپانیایی باید بازیکنانی را مورد هدف قرار بدهد که در سال‌های پایانی قراردادشان قرار دارند یا مورد علاقه تیمشان نیستند.

به نقل از ESPN، جورجینیو که به تولد 32 سالگی خود نزدیک می‌شود، توسط آبی اناری‌ها به عنوان یک گزینه خوب شناسایی شده است. این هافبک ایتالیایی، در ژانویه گذشته با انتقالی به ارزش 10 میلیون پوند، از چلسی به آرسنال پیوست. میکل آرتتا باور داشت که او می‌تواند تجربه بیشتری به آرسنال اضافه کند و از نحوه ای که او در باشگاه جای گرفته، راضی است اما انتقال به نیوکمپ ممکن است برای این بازیکن راضی کننده باشد، به همان شکلی که برای ایلکای گوندوغان راضی کننده بود. 

بارسلونا تیاگو آلکانترا را نیز برای بازگشت احتمالی به اسپانیا در نظر دارد. تیاگو در سال 2013 از بارسا به بایرن مونیخ پیوست و پس از گذراندن 7 سال در آلمان، راهی آنفیلد شد.

2102