برگزاری کلاس مربیگری، روش جدید درآمدزایی یک تیم

برگزاری کلاس مربیگری، روش جدید درآمدزایی یک تیم

پايگاه خبری فوتبالی- آنطور که مشخص شده باشگاه پیکان با برگزاری کلاس مربیگری به کسب درآمد پرداخته است.

به گزراش فوتبالی، زمستان سال گذشته باشگاه پیکان یک دوره مربیگری D آسیا برگزار کرد و این در حالی بود که ابراهیم شکوری همزمان به عنوان عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان هم فعالیت داشت و این یک امتیاز مثبت برای پیکان محسوب شد تا شکوری با برگزاری کلاس مربی‌گری بتواند کسب درآمدی برای خودروسازان کند.

باشگاه پیکان که به لحاظ امکانات سخت‌افزاری شرایط مطلوبی دارد از این میزبان جهت چند دوره مربی‌گری بوده است و در روزهای آینده نیز یک دوره جدید برگزار خواهد شد.

چیزی که در خصوص برگزاری این دوره‌ها به میزبانی باشگاه پیکان وجود دارد، شماره حسابی است که متقاضیان شهریه‌های خود را به آن پرداخت می‌کنند و این شماره حساب باشگاه پیکان با نام «موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو» نزد بانک رفاه کارگران است و البته یک روال عادی در این امر محسوب می‌شود اما نکته‌ دیگری که در رابطه با برگزاری این دوره‌ها قابل ذکر است افزایش ٣٢٢ درصدی شهریه‌ها است. موردی که کمیته آموزش در اکثریت موارد نسبت به آن سختگیرانه برخورد می‌کند.

در آخر باید به این اشاره کرد که باشگاه پیکان به واسطه برگزاری این دوره‌ها به درآمدهای قابل توجهی رسیده است که این می‌تواند به حضور همزمان ابراهیم شکوری در این باشگاه و کمیته آموزش فدراسیون باشد هم مرتبط باشد.

1999