دو وینگر سابق رئال مادرید که در این سال بازنشسته شدند

دو وینگر سابق رئال مادرید که در این سال بازنشسته شدند

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، ستاره بلژیکی سابق رئال مادرید روز گذشته اعلام بازنشستگی کرد و به این ترتیب به طور رسمی کفش های خود را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن از سال 2012 تا 2019 در چلسی حضور داشت و این سال ها سال های اوج دوران حرفه ای این بازیکن بود به طوری که از هازارد در چلسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان یاد می شد. پس از آن هازارد در تابستان 2019 راهی رئال مادرید شد و از آن جا به بعد بود که روند افت او آغاز شد. ادن هازارد در رئال مادرید نتوانست آن طور که باید و شاید خودی نشان بدهد و همواره مصدوم بود و در نهایت در تابستان 2023 از رئال مادرید جد شد و دوران حرفه ای او اکنون به پایان رسید.

گرت بیل هم در تاتنهام بین سال های 2007 تا 2013 دوران درخشانی داشت و پس از آن راهی رئال مادرید شد. گرت بیل در رئال مادرید هم سال های خوبی داشت و از این جهت نمی توان او را با ادن هازارد مقایسه کرد. بیل در قهرمانی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نقشی کلیدی داشت. در نهایت این بازیکن هم در پایان فصل 2022/23 در تیم لوس آنجلس اف سی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

1470