کونته و گراهام پاتر گزینه های سرمربیگری ناپولی

کونته و گراهام پاتر گزینه های سرمربیگری ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکرات مالک باشگاه ناپولی با آنتونیو کونته به مراحل جدی تری رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، مطابق با آخرین خبر جانلوکا دی مارتزیو، احتمال اخراج رودی گارسیا از سرمربیگری ناپولی بسیار بالا به نظر می رسد. اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ایتالیایی تماس های ابتدایی با گرینه های سرمربیگری از جمله آنتونیو کونته به عنوان جانشین احتمالی گارسیا را برقرار کرده است. البته گزینه های دیگری هم به جز کونته در لیست دی لورنتیس حضور دارند که از شانس کمتری نسبت به سرمربی سابق ایتالیا برای نشستن روی نیمکت قهرمان فصل گذشته سری آ برخوردار هستند.

هنوز مشخص نیست کونته به حضور روی نیمکت پارتنوپی علاقه دارد یا خیر و اینکه چه مبلغی را به عنوان دستمزد از مالک باشگاه درخواست خواهد کرد. طبق آخرین اخبار و علاقه دی لورنتیس فقط در صورتی که انتونیو کونته برای حضور در ناپولی چراغ سبز نشان دهد رودی گارسیا اخراج می شود.

کونته که پس از اخراج از سرمربیگری تاتنهام در تیم جدیدی سرمربیگری نکرده در تیم های یوونتوس و اینتر در فوتبال ایتالیا و چلسی در فوتبال انگلیس سابقه فعالیت دارد و قهرمانی لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا را در کارنامه خود دارد.

از سوی دیگر گفته می شود گراهام پاتر سرمربی اسبق تیمهای برایتون و چلسی هم یکی از نامزد های جانشینی رودی گارسیا در ناپولی می‌باشد و جدی ترین رقیب کونته در راه نشستن بر روی نیمکت پارتنوپی‌ است.

۱۰۰۹