نارضایتی مالک ناپولی از رودی گارسیا

نارضایتی مالک ناپولی از رودی گارسیا

پایگاه خبری فوتبالی- اورلیو دی لورنتیس، مالک و مدیر عامل ناپولی به شدت از رودی گارسیا، سرمربی ناپولی انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی ، رودی گارسیا ممکن است پس از شکست‌های متوالی مقابل رئال مادرید و فیورنتینا به زودی کار خود را از دست بدهد. دی لورنتیس مالک باشگاه اعتراف کرده است که از سیستم مربیگری گارسیا لذت نمی برد و به شدت به این موضوع اشاره کرد که در صورت عدم بهبود نتایج ممکن است به زودی اخراج شود.دی لورنتیس در یک رویداد در دانشگاه رم گفت: "ما با گارسیا روزهای بدی را سپری می کنیم. من یک کارآفرین هستم و باید به اتفاقاتی که در داخل مجموعه می افتد علاقه مند باشم. مربی و مدیر ورزشی در خدمت تیم هستند. من تصمیمات مناسب را در زمان مناسب خواهم گرفت. جو اطراف تیم نمی تواند روی من تأثیر بگذارد زیرا همیشه باید برای فکر کردن وقت گذاشت. فعلا لازم است سرمان را پایین نگه داریم و سخت کار کنیم."

دی لورنتیس در ادامه افزود: "وقتی شما یک مربی را استخدام می کنید که دیگر فوتبال ایتالیا را نمی شناسد، طبیعی است که تلاش کنید و همین اتفاق برای همه می افتاد. سرزنش تازه واردها بی فایده است، فوتبال مانند یک ساختمان در حال ساخت نیست که مطمئن باشید فرو نمی ریزد. در فوتبال، حوادث، مصدومیت و محرومیت وجود دارد. هیچ راه حل ریاضی برای کسب عنوان قهرمانی وجود ندارد و من معتقدم که تا پایان این فصل در رقابت خواهیم بود."

مدیرعامل ناپولی همچنین فاش کرد که قبل از واگذاری این پست به گارسیا با تیاگو موتا و لوئیس انریکه مذاکره کرده است. در حالی که موتا از قبول این سمت خودداری کرد، دی لورنتیس پس از صحبت با انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، از تفکرات او خوشش نیامد و دو‌طرف به توافق نرسیدند.

وی افزود: "من با تیاگو موتا مذاکزه کردم، اما او نمی خواست جایگزین مربی ای شود که موفقیت های زیادی کسب کرده بود. به لوئیس انریکه هم زنگ زدم و خوشبختانه او به فرانسه رفت. به نتایجی که می گیرد نگاه کنید. او این فصل خوب کار نکرد. در یک دور گفتگو که سه روز طول کشید انریکه من را متقاعد نکرد. در ادامه من با مربیان زیادی تماس گرفتم که در نهایت گارسیا انتخاب شد."

۱۰۰۹