ژسوس علاقه مند به بازی در پست شماره 9

ژسوس علاقه مند به بازی در پست شماره 9

پایگاه خبری فوتبالی- گابریل ژسوس احساسات خود را در مورد پست مورد علاقه خود در آرسنال پس از حضور در پست وینگر در این فصل به وضوح بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن برزیلی مدعی شده است که زمانی که از منچسترسیتی به شمال لندن آمده و فکر می کرده به عنوان مهاجم برای توپچی‌ها استفاده می‌شود، اما از آن زمان به دلیل مشکلات مصدومیتی که در آرسنال برای شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس متحمل شده است، نقش جدیدی را در این تیم پذیرفته است.

خسوس در این خصوص گفت:" باید بگویم که من پست های زیادی را در آرسنال بازی کرده ام.

بدیهی است که وقتی تصمیم گرفتم از منچستر سیتی به آرسنال بروم، ادو و آرتتا با من صحبت کردند و من به صراحت اعلام کردم که دوست دارم 9 بازی کنم. این ایده آرسنال بود، که من به عنوان وینگر به میدان بروم. این فصل برای من متفاوت بود، تیم ما مصدومیت های زیادی داشت و در ۶ بازی اخیر من سه بازی در خط حمله انجام دادم. برای مدتی فکر می کردم و حالا می خواهم بگویم شخصا علاقه مند هستم در پست شماره ۹ بازی کنم، اما اینجا هستم تا به تیم کمک کنم." 

ژسوس در ادامه افزود: " خدا به من این توانایی را داده که این استعداد و قابلیت بازی در هر سه پست رو به جلو را داشته باشم. بنابراین ترجیح می‌دهم در کار سرمربی دخالت  نکنم."

این ملی پوش ۲۶ ساله برزیلی در هر دو جناح راست و چپ هجومی و همچنین مهاجم نوک برای تیم میکل آرتتا به میدان رفته است، در حالی که این باشگاه پس از مصدومیت گابریل مارتینلی، بوکایو ساکا و لئاندرو تروسارد برای تعداد زیادی مصدوم داشته است.

آخرین بازی ژسوس در جناح راست مقابل باشگاه سابقش منچستر سیتی انجام شد، جایی که او در جریان پیروزی ۱-۰  نود دقیقه کامل بازی تا امتیازات تیم را به ۲۰ برسانند. این مهاجم در حال حاضر در گگ برزیل برای انجام بازی های ملی پیش از مسابقه مقابل ونزوئلا و اروگوئه در هفته آینده آماده می شود. ژسوس همراه با  آرسنال دربازث بعدی در ۲۱ اکتبر میزبان چلسی خواهند بود.

۱۰۰۹