جنجالی‌ترین دروازه‌بان هفته/ دروازه بانی که تورش لرزید ولی گل نخورد!

جنجالی‌ترین دروازه‌بان هفته/ دروازه بانی که تورش لرزید ولی گل نخورد!

پایگاه خبری فوتبالی- حبیب فرعباسی در بطن یکی از بحث برانگیز‌ترین بازی‌های هفته لیگ برتر حضور داشت.

به گزارش فوتبالی، دیشب در برنامه فوتبال برتر هم این صحنه بارها و بارها جنجالی‌ترین صحنه بازی شمس آذر و ذوب آهن مورد بررسی قرار گرفت. صحنه‌ای که ابتدا از آن به عنوان اشتباه بزرگ داوری و بعد به عنوان شاهکاری داوری نام برده شد.

با وجود اینکه عنوان شد توپ پس از برخورد به تیر عمودی برگشت خورده و دلیل تکان خوردن تور، برخورد حبیب فرعباسی به تور دروازه بوده ولی استدلال شهاب زندی، مدیرعامل شمس‌آذر هم عجیب بود. زندی معتقد بود که توپ به تور دروازه در قسمت تیر عمودی برخورد می‌کند و باتوجه به اینکه فرعباسی تور را کشیده، تور سفت شده و توپ برگشت می‌خورد!

البته ادعای شهاب زندی نمی تواند چندان درست باشد چرا که اگر توپ به تور می خورد بابد از خط عبور می کرد اما توپ به ناحیه بیرونی تیر عمودی برخورد کرده است.

در هر حال اینجاست که نبود دوربین‌های باکیفیت دوباره خود را نشان می‌دهد و اگر دوربین ها با کیفیت بودند آن وقت راحت تر می شد درباره این صحنه با خطای دید قضاوت کرد.

مطمئنا فرعباسی به عنوان نزدیک‌ترین فرد حاضر در صحنه بتواند توضیح بهتری در این مورد داشته باشد؛ دروازه‌بانی که در تمرینات ذوب‌آهن در اردوی تهران این تیم با لبخندی حاکی از رضایت حضور دارد.

1997