گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟ 

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز می کنیم. در هفته ی دوم این رقابت ها فاینورد میهمان اتلتیکو مادرید بود و با نتیجه سه  بر دو شکست خورد. علیرضا جهانبخش از دقیقه 78 وارد بازی شد. فاینورد با 3 امتیاز در رده سوم جدول گروه E قرار دارد. در هفته هشتم لیگ برتر هلند فاینورد میهمان زووله بود و با دو گل میزبانش را شکست داد. علیرضا جهانبخش 14 دقیقه در زمین حضور داشت. فاینورد در رده چهارم جدول لیگ برتر هلند قرار دارد. 

مهدی طارمی (پورتو)

در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا پورتو به مصاف بارسلونا رفت و با یک گل در خانه شکست خورد. مهدی طارمی 85 دقیقه در زمین حضور داشت و یک گل هم به ثمر رساند که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. پورتو با 3 امتیاز در رده دوم جدول گروه H قرار دارد. اما در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال پورتو میزبان پورتیموننزه بود و با یک گل از سد میهمانش عبو کرد. طارمی 64 دقیقه در زمین حضور داشت. پورتو با 19 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

در هفته دوم لیگ اروپا آ.ا.ک آتن میزبان آزاکس بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. احسان حاج صفی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 74 تعویض شد و میلاد محمدی هم از دقیقه 79 وارد بازی شد. آ.ا.ک آتن با 4 امتیاز در صدر جدول گروه B قرار دارد. آ.ا.ک آتن در رقابت های سوپر لیگ یونان به مصاف پانه تولیکوس رفت و با نتیجه سه بر صفر میهمانش را شکست داد. احسان حاج صفی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 78 تعویض شد و میلاد محمدی هم در لیست این تیم برای این دیدار حضور نداشت. آ.ا.ک آتن در رده چهارم جدول قرار دارد.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

در رقابت های این هفته لیگ کنفرانس اروپا دینامو زاگرب میهمان بالکانی بود و با دو گل شکست خورد. صادق محرمی به طور کامل در این دیدار بازی کرد. دینامو زاگرب با 3 امتیاز در رده سوم گروه C قرار دارد. اما در رقابت های لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب به مصاف ایسترا رفت و با سه گل پیروز شد. صادق محرمی 65 دقیقه در زمین حضور داشت. دینامو زاگرب با 19 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. 

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

اتحاد کلبا در هفته پنجم لیگ امارات و در شبی که مهدی قایدی را به صورت کامل در ترکیب داشت موفق شد حتا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا 7 امتیازی شود و به رده هشتم جدول لیگ امارات صعود کند.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده و بنی یاس در هفته پنجم لیگ امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود بنی یاس به پایان رسید. احمد نوراللهی در این دیدار یک نیمه بازی کرد. الوحده با 6 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان در غیاب علی قلی زاده موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر لهستان پوشتشا را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. لخ پوزنان در رده پنجم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

در چارچوب رقابت های هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میهمان آنکاراگوچو بود و با سه گل شکست خورد. مجید حسینی از دقیقه 33 و علی کریمی از دقیقه 57 وارد بازی شدند. کایسری اسپور با 10 امتیاز در رده دهم قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در حضور 7 دقیقه‌ای سامان قدوس با نتیجه دو بر یک مقابل منچستریونایتد شکست خورد. برنتفورد در رده پانزدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

در هفته یازدهم چمپیونشیپ انگلیس هال سیتی به مصاف میلوال رفت که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. اللهیار صیادمنش همانند بازی های قبل در این دیدار هم نیمکت نشین بود. هال سیتی با 17 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در غیاب علی علیپور با نتیجه چهار بر دو مقابل شاوس شکست خورد. ژیل ویسنته تا پایان هفته هشتم با 9 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

امید ابراهیمی (الشمال)

الشمال در این هفته از رقابت های لیگ ستارگان قطر میزبان المرخیه بود که با دو گل مغلوب میهمانش شد. امید ابراهیمی به طور کامل در ترکیب حضور داشت.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر قبرس اومنیا و زاکاکیو به مصاف هم رفتند که دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند. کریم انصاری فرد 70 دقیقه در زمین حضور داشت. اومونیا با 13 امتیاز در رده ششم قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)

روستوف در شب گلزنی محمد محبی با نتیجه سه بر دو مغلوب کراسنودار شد. محبی به طور کامل بازی کرد و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. روستوف تا پایان هفته یازدهم در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد.

سعید عزت اللهی (وایله)

وایله در شب گلزنی سعید عزت اللهی موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد هویدور عبور کند. عزت اللهی 74 دقیقه در زمین حضور داشت و گل اول تیمش را به ثمر رساند. وایله با 8 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی سوپر لیگ دانمارک قرار دارد.

امیرعابدزاده (ماریتیمو)

در هفته هفتم لیگ 2 پرتغال ماریتیمو به مصاف بلننسس رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. امیر عابدزاده در این دیدار نیمکت نشین بود. ماریتیمو در رده چهارم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس.رم در هفته هشتم سری آ میهمان کالیاری بود و با نتیجه پر گل چهار بر یک این تیم را شکست داد. سردار آزمون در این دیدار نیمکت نشین بود. رم با 11 امتیاز در رده دهم جدول سری آ قرار دارد.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636