احتمال بازگشت دیوید بکهام به منچستریونایتد

احتمال بازگشت دیوید بکهام به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است دیوید بکهام در صورتی که شیخ جاسم باشگاه منچستریونایتد را از گلیزرها بخرد، در نقش مدیر به منچستریونایتد بازگردد. 

به گزارش فوتبالی ، گفته می شود اگر شیخ جاسم، سرمایه دار قطری که با سر جیم رتکلیف برای خرید منچستریونایتد رقابت می کند، در پیشنهاد خرید باشگاه منچستریونایتد  موفق شود، به بکهام یک پست مدیریت در اولدترافورد پیشنهاد می شود. پس از پخش مستند دیوید بکهام در نتفلیکس، ناگهان توجه جدیدی به دوران حرفه ای کاپیتان سابق انگلیس در منچستریونایتد ببشتر شد.

دیوید بکهام از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۳ به مدت ۱۱ سال در تیم منچستریونایتد بازی کرد، در حالی که رابطه او با قطری ها به سال ۲۰۱۳ باز می گردد، زمانی که او قراردادی کوتاه مدت با پاری سن ژرمن متعلق به‌ هلدنیگ QSI امضا کرد. این اسطوره ۴۸ ساله یکشنبه شب نیز میهمان مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1 بود در کشور قطر بود و در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور حاشیه خلیج فارس نیز نقش سفیر داشت. بکهام که به تازگی مستند او در شبکه نتفلیکس با استقبال روبرو شد، همچنان به عنوان یکی از مالکین تیم اینتر میامی حاضر در MLS فعالیت می کند. در حال حاضر رقابت جالبی برای تصاحب مالکیت باشگاه منچستریونایتد وجود دارد و باید دید پس از گلیزرها چه کسی به عنوان مالک جدید این باشگاه پر افتخار انتخاب خواهد شد.

۱۰۰۹