جملات امیدوارکننده گواردیولا در مورد حضور در فوتبال ایتالیا

جملات امیدوارکننده گواردیولا در مورد حضور در فوتبال ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا، سرمربی من سیتی، امیدهای هوادارن را یوونتوس به حضور در این تیم در سال ۲۰۲۵ افزایش داد.

به گزارش فوتبالی ، سرمربی فعلی منچسترسیتی در سال ۲۰۱۹ و زمانی که ماسیمیلیانو آلگری اولین دوره سرمربیگری خود را در باشگاه یوونتوس به پایان رساند، به شدت با مدیران بیانکونری در ارتباط بود. با این حال، هیچ تصمیمی برای گواردیولا اتخاذ نشد و مائورتسیو ساری در نهایت هدایت یوونتوس را به دست گرفت. گواردیولا از آن زمان تا  پایان تابستان سال ۲۰۲۵ با منچستر سیتی قرارداد بسته است  در حالی که فصل گذشته آنها را به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا رساند و هیچ برنامه‌ای از سوی او برای انجام یک چالش جدید دیگر وجود ندارد.

 با این حال، این سرمربی ۵۲ ساله اشاره کرده است که انتقال به ایتالیا می تواند بخشی از آینده او باشد و به کسانی که در رویداد "گفتگوها در مورد استعداد با پپ گواردیولا" که توسط بنیاد CRC با همکاری بنیاد Vialli و Mauro برگزار شد، گفت: " یوونتوس؟ آنها هرگز با من تماس نگرفتند. من غذاهای ایتالیایی را بسیار دوست دارم. آیا در آنجا کار خواهم کرد؟ من واقعا ایتالیا را دوست دارم، اغلب برای تعطیلات به ایتالیا می آیم."

گواردیولا به عنوان مربی در منچسترسیتی، بارسلونا و بایرن مونیخ به موفقیت های زیادی دست یافته و حالا حضور در پرافتخارترین تیم فوتبال ایتالیا می تواند یک چالش جدید در زندگی حرفه ای این سرمربی محبوب باشد.

۱۰۰۹