دروازه‌بان تیم فرانسوی با پرتاب ترقه از حال رفت!

دروازه‌بان تیم فرانسوی با پرتاب ترقه از حال رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - موری دیاو دروازه بان باشگاه کلرمونت فوت پس از پرتاب مواد محترقه به سویش در بازی لیگ فرانسه مقابل مون پولیه، از حال رفت و با برانکارد از زمین خارج شد!

به گزارش فوتبالی، این بازی به خاطر این اتفاق نیمه تمام ماند آن هم در حالی که مونپولیه در وقت اضافه نیمه دوم با نتیجه چهار بر دو پیش بود. دیاو دروازه بان کلرمون فوت منتظر دریافت توپ برای شروع مجدد در پایان بازی بود که مواد آتش زا به سمت او پرتاب شد. دیاو از این اتفاق شوکه شد و روی زمین افتاد.

دیاو که کاملا شوکه شده بود، با برانکارد از زمین خارج شد و داور تصمیم گرفت که ادامه بازی را لغو کند. نتو بورژه دفاع چپ کلرمونت که از این اتفاق عصبانی بود، با انگشتش حرکت ناخوشایندی را به سوی هواداران مونپولیه داشت که به همین خاطر از زمین اخراج شد. 

مقامات امنیتی اعلام کردند که هواداری که مواد محترقه را به درون زمین پرتاب کرده، شناسایی و بازداشت شده است اما دیاو از نظر روحی کاملا ترسیده بود و شوکه شده بود و به همین خاطر از زمین خارج شد. فلورن باتا داور بازی به رسانه های حاضر در ورزشگاه گفت:"  پزشکی که دروازه بان کلرمون را معاینه کرد، به ما اعلام کرد که او در شرایط بازگشت به بازی نیست و به همین خاطر  این مسابقه نیمه تمام ماند."

حالا تصمیم در مورد نتیجه بازی به عهده کمیته مسابقات است و باید دید که آیا ادامه بازی در زمانی دیگر برگزار می شود یا مون پولیه بازنده اعلام می شود.

4125