عکس؛ لحظه‌ای که بوسکتس بازوبند کاپیتانی را بر بازوی مسی بست

عکس؛ لحظه‌ای که بوسکتس بازوبند کاپیتانی را بر بازوی مسی بست

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و سینسیناتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سینسیناتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی که پس از حدود یک ماه به میادین برگشته بود، نتوانست در بازی اینتر میامی مقابل سینسیناتی کار خاصی کند و به این ترتیب تیمش در این بازی شکست خورد و مسی هم شاهد این شکست بود.

لیونل مسی با نظر تاتا مارتینو بازی را از روی نیمکت ذخیره شروع کرده بود چرا که تاتا مارتینو نمی خواست در بازگشت مسی به میادین او را به طور فیکس بازی دهد و فشار زیادی به او بیاورد.

در نهایت در دقیقه 55 بازی بود که تاتا مارتینو دست به تعویض زد و به این ترتیب لیونل مسی را وارد میدان کرد. مسی در این بازی به جای توماس آویلس که یک مدافع است وارد میدان شد. در حقیقت تاتا مارتینو می خواست ترکیب تیمش را هجومی کند و به همین دلیل یک مدافع را بیرون کشید و به جای او یک مهاجم را وارد میدان کرد.

مسی کاپیتان اینتر میامی است و لحظه ای که وارد میدان شد، سرخیو بوسکتس بازوبند کاپیتانی را بر بازوی او بست. مسی و بوسکتس از زمان حضور در بارسا با هم ارتباطی نزدیک و صمیمی دارند.

1470