ژاوی به دنبال پیروزی مقابل تیمی که تاکنون نتوانسته آن را شکست دهد

ژاوی به دنبال پیروزی مقابل تیمی که تاکنون نتوانسته آن را شکست دهد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (یکشنبه شانزده مهر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در هفته نهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و گرانادا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا امشب به مصاف تیمی می رود که هنوز نتوانسته است آن را در لالیگا شکست دهد. در حقیقت ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا تاکنون با 22 تیم در رقابت های لالیگا روبرو شده است اما هرگز نتوانسته است دو تیم را شکست دهد یکی از آن ها گرانادا بوده است و تیم دیگر رایو وایکانو بوده است.

البته در فصل گذشته یعنی فصل 2022/23، گرانادا در رقابت های لالیگا حضور نداشت و در این فصل دوباره به این رقابت ها برگشته است. ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل 2021/22 با گرانادا روبرو شده بود و آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در آن بازی لوک دی یونگ تک گل بارسلونا را به ثمر رساند. این مهاجم هلندی اکنون در بارسا حضور ندارد.

در هر صورت باید دید که ژاوی هرناندز می تواند به همراه بارسلونا برای اولین بار مقابل گرانادا به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را بگیرد یا خیر.

1470