هشدار دروازه بان اسطوره ای منچستر یونایتد به اونانا

هشدار دروازه بان اسطوره ای منچستر یونایتد به اونانا

پایگاه خبری فوتبالی – پیتر اشمایکل، اسطوره منچستر یونایتد، پس از یک نمایش ضعیف دیگر از آندره اونانا، این دروازه بان کامرونی را زیر سوال برد.

به گزارش فوتبالی، اشمایکل باور دارد که هم تیمی‌های اونانا، پس از اشتباه دوباره او مقابل برنتفورد، شروع به از دست دادن ایمان خود نسبت به اونانا کرده اند.

اونانا که در تابستان و با انتقالی به ارزش 47.2 میلیون پوند از اینتر راهی منچستر یونایتد شد، شروع کابوس واری را در درون دروازه این تیم تجربه کرده است. او چندین بار در طول این فصل، اشتباهات فاحشی داشته است و باری دیگر در بازی مقابل برنتفورد، در صحنه گل تیم حریف، مقصر بود. 

پیتر اشمایکل پس از این بازی که با کامبک دیرهنگام شیاطین سرخ در نهایت با نتیجه 2-1 به نفع یونایتدی‌ها به اتمام رسید، این مسئله را فاش کرد که به دلیل عملکرد ضعیف این دروازه بان کامرونی، با او دیدار کرده است. او در اینباره گفت:" فکر می‌کنم بیشتر اشتباهات او، به دلیل فشار است. من بعد بازی با بایرن با او صحبت کردم. بعد بازی با گالاتاسرای نیز با او صحبت کردم و او از اشتباهاتش بسیار شرمگین بود. من سعی دارم که به او بگویم دروازه بان بودن در منچستر یونایتد به چه معناست و اینکه چرا باید هر اشتباهی که انجام می‌دهی را در آن لحظه فراموش کنی اما بعد بازی یا شب‌‌ها به آن فکر کنی و بررسی اش کنی. باید برای لحظه بعد آماده باشی وگرنه اشتباه بعدی را می‌کنی و حالا او کل تیم را آزرده خاطر کرده است. آن‌ها دیگر بیش از این به او اعتماد ندارند و خدای من، این بد است."

2102