واکنش کاپیتان منچستریونایتد به کامبک دقیقه آخری مقابل برنتفورد

واکنش کاپیتان منچستریونایتد به کامبک دقیقه آخری مقابل برنتفورد

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد می گوید بریس اسکات مک تومینای، او را به یاد فرگی تایم در الدترافورد انداخت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیم های منچستریونایتد و برنتفورد از چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی تا دقیقه 93، با حساب یک بر صفر به سود مهمان در جریان بود و شیاطین سرخ در حال پذیرش سومین شکست متوالی در الدترافورد بودند، تا اینکه اسکات مک تومینای، ملی پوش اسکاتلندی با دو گل در دقایق 93 و 97، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. اسکات مک تومینای در دقیقه 87 وارد زمین شد. 

به نقل از سایت گل، برونو فرناندز پس از پایان بازی گفت: "آسوده خاطر و خوشحال هستیم. همه موافق هستیم که این پیروزی حق ما بود، چون در طول 90 دقیقه، خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. البته می توانستیم در نیمه اول گلزنی کنیم. نتوانستیم این کار را بکنیم و وقتی گل خوردیم، همه چیز سخت شد. اما در این بازی، به 3 امتیاز حساس رسیدیم با دو گل از اسکات در دقیقه آخر. این فرگی تایم در یونایتد بود. گلزنی در این دقایق برای منچستریونایتد چیز غیر طبیعی نیست. اسکات برای ما پیروزی آورد و همه از او تشکر می کنیم."

4416