توماس فرانک و بی رحم خواندن فوتبال پس از شکست برابر منچستریونایتد

توماس فرانک و بی رحم خواندن فوتبال پس از شکست برابر منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی باورنکردنی و دیرهنگام منچستریونایتد مقابل برنتفورد توماس فرانک سرمربی برنتفورد را شگفت زده کرد.

به گزارش فوتبالی ، توماس فرانک از ماهیت بی رحمانه فوتبال پس از باخت تیمش مقابل منچستریونایتد با دو گل دیرهنگام ابراز تاسف کرد. در شب عجیب الدترافورد به نظر می رسید که برنتفورد برای تحمیل سومین شکست خانگی متوالی به منچستریونایتد آماده می شود که به لطف گل نیمه اول ماتیاس جنسن در حال رقم‌ خوردن بود. با این حال، اسکات مک تامینی بازیکن تعویضی تیم اریک تن هاگ را با دو گل وقت اضافه نجات داد تا پیروزی ۱-۱ در اولدترافورد را به نفع تیم خود رقم بزند. فرانک، سرمربی برنتفورد در مورد این دیدار  گفت: " فوتبال در چنین لحظاتی بی رحم است. فکر می‌کنم ما خیلی کارها را درست انجام دادیم. در اولدترافورد و در نیمه اول با فوتبال عالی، پرس از بالا تیم برتر میدان بودیم. البته نیمه دوم همه تیم ها اینجا در الدترافورد تحت فشار خواهند بود. من در واقع احساس می کردم که ما خیلی خوب از گل خود دفاع خواهیم کرد و هیچ موقعیت بزرگی را به آنها نخواهیم داد. البته خوب تا دقیقه سوم وقت اضافه هم بازی به همین شکل پیش رفت و بعد آن اتفاق عجیب افتاد. من گمان می کنم نتیجه حداقل تساوی منصفانه تر بود."

وقتی از فرانک خواسته شد توضیح دهد که چگونه برنتفورد در وقت های اضافه دو گل را دریافت کرد، فرانک گفت: "زیبایی بازی فوتبال همین است. توپ در مناطق خوبی برای آنها چرخید و شانس با انها یار بود."

 برنتفورد اکنون در ۶ بازی لیگ برتر بدون برد بوده و در ۹۰ دقیقه هیچ یک از ۸ بازی اخیر خود در تمام رقابت ها را نبرده است. در عوض ناجی منچستر یونایتد  اسکات مک تامینی باعث شد تا کمی از فشار روی تن هاگ کاسته شود. برنتفورد پس از تعطیلات بازیهای ملی میزبان برنلی خواهد بود. زنبورها از هشت بازی این فصل تنها ۷ امتیاز کسب کرده اند و در رده ۱۴ ام جدول لیگ برتر قرار دارند.

۱۰۰۹