رونمایی موفقیت‌آمیزِ سپاهان از آل‌کثیر؛ دبل عیسی بدون شادی گل

رونمایی موفقیت‌آمیزِ سپاهان از آل‌کثیر؛ دبل عیسی بدون شادی گل

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سابق پرسپولیس امروز در اولین بازی‌اش برای سپاهان موفق شد به صنعت نفت آبادان گل بزند.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر امروز برای اولین بار در لیگ بیست و سوم در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت. او چند هفته اول لیگ را به دلیل مشکلی که برای ثبت قراردادش به وجود آمده بود نتوانست برای سپاهان بازی کند.

اما مشکل او دوشنبه هفته گذشته حل شد و نام عیسی در فهرست بازیکنان سپاهان برای بازی با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. البته آن بازی برگزار نشد تا رونمایی رسمی از عیسی تا امروز به تعویق بیفتد.

ساعتی قبل از بازی اسامی بازیکنان اصلی و ذخیره دو تیم سپاهان و صنعت نفت اعلام شد و نام عیسی آل کثیر برای اولین بار در لیگ بیست و سوم در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت.

عیسی که پیوستنش به سپاهان با استقبال چندان خوبی از سوی هواداران سپاهان مواجه نشده بود در دقیقه 33 توانست سومین گل سپاهان در این بازی و اولین گل خودش در این فصل را بزند.

گل اول آل کثیر به صنعت نفت آبادان</span>

شادی گل عیسی هم جالب توجه بود. او که به نظر می‌رسید هنوز از هواداران سپاهان دلخور است در واقع حتی لبخند هم نزد و فقط وقتی میلاد زکی‌پور به استقبالش رفت و او را از روی زمین بلند کرد، دست‌هایش را بالا برد.

او در ابتدای نیمه دوم هم موفق شد گل دوم خودش و گل چهارم سپاهان را بزند. در دقیقه 50 وقتی دروازه‌بان صنعت نفت آبادان شوت محکم محمد کریمی را برگرداند عیسی روی ریباند موفق شد گل دومش را بزند. او بعد از این گل هم لبخند نزد.

گل دوم آل کثیر به صنعت نفت آبادان</span>

البته برخی هم معتقدند آل کثیر چون به تیم اسبق خودش گل زده بود خوشحالی نکرد. آل کثیر قبل از پیوستن به پرسپولیس، یک فصل در صنعت نفت بازی کرد و اتفاقا فصل خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت.

1359