روایت رستمی از هفته جهنمی: کار خدا بود که گل زدم

روایت رستمی از هفته جهنمی: کار خدا بود که گل زدم

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن سوم تراکتور مقابل آلومینیوم درباره هفته سختی که پس از بازی با هوادار داشته توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، عارف رستمی زننده گل سوم تراکتور مقابل آلومینیوم اراک بود؛ بازیکنی که پس از خراب کردن موقعیت تک به تک در بازی مقابل هوادار تحت فشار قرار داشت ولی توانست در بازی بعدی جبران مافات کرده و اولین گل فصل خود را به ثمر رساند. در همین راستا گفت و گویی با این مهاجم گلزن داشته‌ایم که در زیر می‌خوانید:

آلومینیوم بی‌تجربه بود که چهار گل خورد

رستمی ابتدای صحبت‌هایش می‌گوید که فکر نمی‌کرده با نتیجه چهار بر صفر برنده باشند: «فکر نمی‌کنم کسی از تیم این فکر را می‌کرد که چهار گل بزنیم. تیم‌های آقای حسینی همیشه در دفاع خیلی خوب و منظم هستند و اوایل بازی هم که صحبت می‌کردیم می‌گفتیم‌ که تیم خوبی دارند. فکر کنم بی‌تجربگی آلومینیوم باعث این نتیجه شد. اواخر نیمه اول گل زدیم که این موضوع هم خیلی به ما کمک کرد. در کل بازی سختی بود و به نتیجه نگاه نکنید، تیم ما با تمرکز بالا و عملکرد فنی خوب برد را به دست آورد.»

تغییرات زیاد دلیل باخت‌های ابتدای فصل بود

مهاجم تراکتور مدعی است شاید اگر الان با سپاهان، پرسپولیس و الشارجه بازی می‌کردند، می‌توانستند برنده باشند: «جزو تیم‌هایی بودیم که خیلی تغییرات داشتیم و نتایج بازی‌های اول واقعاً از روی ناهماهنگی بود و شاید اگر الان برگزار می‌شد، نتایج بهتری می‌گرفتیم. باید بازیکنان با سبک سرمربی هماهنگ می‌شدند که الان این اتفاق افتاده و شرایط خوب است و امیدواریم بهتر هم شود.»

قهرمانی؟ انتظار مالک تیم از ما جنگیدن برای این عنوان است

گلزن پرشورها راجع به صدرنشینی این تیم و اینکه آیا تراکتور می‌تواند قهرمان شود اظهار داشت: «این چیزی است که از همان اول مالک تیم هم به آن اذعان داشت و باید برای قهرمانی بجنگیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد و تمام تلاش ما کسب بهترین عنوان است. بچه‌ها و کادرفنی تمام تلاش خود را شبانه روز انجام می‌دهند و امیدوارم درنهایت این تلاش‌ها به قهرمانی ختم شود ولی هنوز راه زیادی مانده و باید همچنان تلاش کنیم تا بهتر از بازی قبلی باشیم.»

این چند هفته برایم جهنمی بود

رستمی راجع به گلزنی در صحنه مشابه ناکامی هفته گذشته برابر هوادار چنین توضیح داد: «بعد بازی مقابل هوادار خیلی به من سخت گذشت. توپی نبود که نتوانم گلش کنم و خیلی اذیت شدم. بازی‌ها تعطیل هم شد و این چند هفته واقعا ناراحت بودم و خدا این ناراحتی مرا دید و یک موقعیت عین همان را سر راهم قرار داد و خدا را شکر این‌بار شرمنده هواداران نشدم و‌ پایم به گلزنی هم باز شد. در ادامه امیدوارم گل‌های بیشتری هم برای تیمم بزنم.»

مهاجم تی‌تی‌ها راجع به استرسی که درلحظه موقعیت تک به تک داشته عنوان داشت: «لحظه سختی بود واقعا؛ عین بازی قبلی چند دقیقه پس از ورود به زمین همانند صحنه بازی قبلی اتفاق افتاد و باز هم می‌گویم کار خدا بود. بیشتر از سختی آن لحظه، هفته خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. انتظارات هم از یک مهاجم گلزنی است و به حق است و خوشحالم این بار هواداران را شاد کردم.»

می‌خواهم بیشتر بازی کرده و بیشتر گل بزنم

مهاجم ۲۷ ساله قرمزها راجع به شرایط خود در تراکتور چنین توضیحی داد: «من با امید زیادی به تراکتور آمده‌ام و خیلی به این موضوع فکر می‌کنم و البته تلاش هم می‌کنم که آمار خیلی بهتری از آمار فصل گذشته‌ام داشته باشم و مهره تاثیرگذاری در تیم باشم. دنبال زمان بازی بیشتری هستم که پتانسیل خودم را نشان دهم و امیدوارم جوری کار کنم که به ترکیب اصلی برسم.»

تراکتور به هوادارانش تکیه می‌کند

رستمی بابت سه بازی پیاپی خارج از خانه تراکتور ناراحت است: «بازی بعدی ما ممکن است دوباره بیرون خانه باشد و این کار را سخت می‌کند؛ مخصوصا برای تیمی مثل ما که پرطرفدار است و به هواداران تکیه می‌کند و شما باید بازیکن تراکتور باشید تا حس خوب بازی کردن مقابل این هواداران پرشور را درک کنید. در هر حال این موضوع کار را سخت می‌کند ولی برنامه این‌گونه است و باید با تمرکز بالا ادامه دهیم تا نتیجه لازمه را بگیریم.»

برای سومین بار بدنسازی می‌کنیم؛ بدن درد گرفتیم!

گلزن تراکتور در پایان بابت تعطیلی‌های مکرر لیگ ابراز کلافگی می‌کند: «نه تنها تراکتور بلکه کار برای همه تیم ها سخت می‌شود. بازیکنان یک بازی می‌کنند و دوباره تعطیلی و دوباره کارهای بدنسازی! آقا شجاع راست می‌گفت که بدن‌هایمان درد می‌کند و مربیان مجبورند که فشار بیاورند و این کار را سخت می‌کند. سومین بار است که بدنسازی می‌کنیم و این کار را دشوار می‌کند. امیدوارم برنامه‌ریزی بهتر شود تا مربیان و بازیکنان اذیت نشوند.»

1997