نوید عاشوری: به قهرمانی فکر می‌کنیم اما رقبای زیادی داریم

نوید عاشوری: به قهرمانی فکر می‌کنیم اما رقبای زیادی داریم

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک بازیساز گل گهر امیدوار است تیمش نتیجه خوبی جلوی پرسپولیس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، با شروع بازی‌های لیگ برتر، گل گهر باید با پرسپولیس در آزادی بازی کند. دیداری که از نظر نویدعاشوری می‌تواند سخت باشد:" پرسپولیس تیم بزرگی است. بازی با تیمهای بزرگ سخت است. امیدوارم نتیجه مطلوب را در آزادی بگیریم و دست پر از تهران برگردیم."

گل گهر که پس از جدایی قلعه نویی شرایط خوبی را تجربه نکرده، با آمدن مارکوس اوزونیدیس به ثبات رسیده است. نظر عاشوری درباره این موضوع را بخوانید:" روند خوبی داریم. قلعه‌نویی سرمربی با سابقه و پر افتخاری است. رفتن او در فصل  گذشته باعث شد تا تیم نتیجه خوبی نگیرد اما امسال خدا را شکر با آمدن اوزونیدیس تغییرات زیادی ایجاد شده است. تیم گل گهر تیم جوانی است و ما تا به اینجای فصل نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌ایم."

او نظر کاملا مثبتی درباره سرمربی یونانی تیمش دارد:" اوزونیدیس آدم صبوری است. درک بالایی از فوتبال دارد. او معتقد است یک شبه تغییر حاصل نمی‌شود بلکه تغییرات و پیشرفت رفته‌رفته ایجاد می‌شوند."

عاشوری که امیدوار است آمدن بانوان سیرجانی به ورزشگاه ادامه‌دار باشد در این باره می‌گوید: " بانوان هوادار شور و شوق زیادی داشتند. تیم را تشویق می‌کردند. انرژی خوبی داشتند و یار دوازدهم تیممان بودند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد."

عاشوری که فصل جدید را با گلزنی شروع کرد نگاه واقع‌بینانه‌ای به قهرمانی تیمش دارد:" هدف تیم این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. به قهرمانی فکر می‌کنیم اما رقبای زیادی داریم و باید واقع‌بین باشیم.

هافبک گل گهر امیدوار است دو خارجی جدید این تیم بتوانند به تیم سیرجانی کمک کنند: " ما اریک باگناما را داشتیم و دو بازیکن خارجی دیگر هم به گل گهر اضافه شدند که بازیکنان با کیفیتی هستند. امیدوارم در آینده بتوانند به تیم کمک کنند و در بازی‌های سخت کمک حال ما باشند تا در آخر فصل جایگاه خوبی داشته باشیم."

به عنوان سوال آخر از جوان‌گرایی گل گهر در این فصل پرسیدیم.پاسخ عاشوری را بخوانید:" به نظرم سیاست کل باشگاه و سرپرست تیم است که این تغییرات انجام شده است. گل گهر تیم جوانی است. ما در تیم بازیکنان آینده‌داری داریم. چندین بازیکن تیممان در تیم امید بازی می کنند. ما بازیکنان زیادی داریم که مطمئنا در آینده حرفهایی برای گفتن دارند و می‌توانند موفق باشند."

6768