یاغی ایتالیایی: قرار بود به بارسلونا بپیوندم

یاغی ایتالیایی: قرار بود به بارسلونا بپیوندم

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا ادعا کرد که در زمان جوانی قرار بود برای بارسلونا بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی که دوران پر فراز و نشیبی در فوتبال داشت، برای تیم های اینتر، منچسترسیتی و میلان بازی کرد و حالا برای آدانا دمیسپور توپ می زند. بالوتلی فاش کرد که شش ماه در آکادمی لاماسیا بازی کرده و حتی قرار بود به تیم اصلی بارسلونا نیز راه پیدا کند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، بالوتلی به TVPLAY گفت: "از زمانی که کودک بودم، همیشه رویای بازی کردن در بارسلونا داشتم. قبل از رفتن به اینتر، من شش ماه در بارسلونا بودم. قرار بود با باشگاه کاتالانی قرارداد امضا کنم، اما رئیس لومزانه پول زیادی برای ترانسفر من درخواست کرد و بارسلونا نمی خواست برای بازیکنی که اهل کاتالونیا نبود، پول زیادی بپردازد. من در لاماسیا با تیاگو آلکانتارا، دوس سانتوسو و ... تمرین کردم. همگی با هم بودیم. سپس بعد 4 ماه، ماسیمو موراتی (رئیس آن زمان اینتر)، به من زنگ زد و من هم به اینتر رفتم. بله، شانس بازی کردن در بارسلونا را داشتم، اما همه چیز به یک باره تغییر کرد و من سر از ایتالیا در آوردم."

4416