تلاش پسر طلایی بارسلونا برای رسیدن به ال‌کلاسیکو

تلاش پسر طلایی بارسلونا برای رسیدن به ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - پدری گونزالس ستاره جوان بارسلونا می گوید که اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، او می تواند در دیدار مقابل رئال مادرید حضور داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، پدری از ناحیه ران پا در ماه آگوست در تمرینات مصدوم شد و از آن موقع نتوانسته برای بارسلونا بازی کند. البته به نظر نمی رسد که مصدومیت او طولانی مدت باشد و حالا کادر پزشکی کاتالان ها در تلاش است تا او را به دیدار حساس مقابل رئال مادرید برسانند. 

به نقل از سایت گل، پدری در مصاحبه ای گفت: "مصدومیت بخشی از شغل ماست و ما باید سخت تلاش کنیم تا بهتر و قدرتمندتر به میدان بازگردیم. همه چیز به خوبی پیش رفته و چیزی تا بازگشت من باقی نمانده. به زودی، بعد از تعطیلات ملی، امیدوارم که آماده باشم. اگر همه چیز بر وفق مراد پیش رود، من در بهترین حالت خواهم بود و می توانم به ال کلاسیکو برسم."

علیرغم غیبت پدری، بارسا شروع امیدوار کننده ای در فصل جدید داشته است. آن ها از 8 بازی ابتدایی خود، 20 امتیاز کسب کرده اند و با رئال مادرید صدرنشین تنها یک امتیاز فاصله دارند. در واقع، این ال کلاسیکو می تواند نقش بسزایی در تعیین صدر جدول لالیگا داشته باشد.

4416