بازیکن تیم ملی انگلیس در آستانه بازی برای جامائیکا

بازیکن تیم ملی انگلیس در آستانه بازی برای جامائیکا

پایگاه خبری فوتبالی- تایریک میچل بازیکن انگلیسی کریستال پالاس علیرغم بازی دو بار برای سه شیرها، ظاهراً می تواند ملیت خود را تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی ، مدافع کریستال پالاس در بازی های دوستانه انگلیس مقابل سوئیس و ساحل عاج حضور داشت.اما او آخرین بار در مارس ۲۰۲۲ توسط گرت ساوتگیت به تیم ملی انگلیس دعوت شد و ممکن است تصمیم بگیرد که ملیت خود را عوض کند. به گزارش دیلی میل، دلیل این موضوع پیشنهادی استکه به او داده شده تا برای تیم ملی جامائیکا بازی کند. در حال حاضر اعتقاد بر این است که میچل ۲۴ ساله در حال بررسی این تغییر است زیرا او فقط برای سه شیرها در بازی های دوستانه بازی کرده است. جامائیکا در سال‌های اخیر بازیکنانی مانند میکل آنتونیو، اتان پینوک و دمارای گری را در تیم خود استفاده کرده است که این سه نفر همگی در انگلیس متولد شده‌اند. میچل اخیرا از ترکیب گرت ساوت گیت برای رویارویی با استرالیا و ایتالیا کنار گذاشته شد و روز پنجشنبه این خبر با اعلام لیست تیم ملی انگلیس اعلام شد.

این یک شکست برای ستاره کریستال پالاس است، زیرا تعداد زیادی از مدافعان چپ موفق لیگ برتر انگلیس مانند بن چیلول و لوک شاو، برای حضور در ترکیب انگلیس مصدوم هستند. این بدان معناست که ساوتگیت احتمالاً به جای فراخوانی میچل، کایرن تریپیر را برای بازی در این پست انتخاب خواهد کرد.ستاره چلسی، لوی کول ویل یکی دیگر از گزینه های این بازیکن جوان است که در این فصل تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو در دفاع چپ حضور دارد، اگرچه پست اصلی او در دفاع مرکزی است. جان استونز هم پس از رفع مصدومیت به فهرست تیم انگلیس بازگشت و او یکی از هشت مدافع انتخاب شده است. 

۱۰۰۹