واکنش دروازه‌بان نساجی به کامنت‌های هواداران الهلال (عکس)

واکنش دروازه‌بان نساجی به کامنت‌های هواداران الهلال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رشید مظاهری به ابراز احساسات هواداران الهلال در صفحه شخصی خود پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری یکی از چهره‌های ویژه بازی نساجی مقابل الهلال در ورزشگاه آزادی بود؛ سنگربانی که بارها از تجربه خود جهت کاهش تنش‌های بازی استفاده کرد و این موضوعی است که از چشم هواداران عربستانی هم دور نمانده است.

هواداران الهلال در اقدامی جالب پس از این بازی به صفحه اینستاگرامی رشید مظاهری رفته و از این بازیکن بابت رفتار خوب خود طی مسابقه علی‌الخصوص هنگام بیرون رفتن سلمان فرج بعد از اخراج و همراهی این بازیکن تشکر کردند.

موضوعی که باعث واکنش مظاهری هم شده و این دروازه‌بان باتجربه با انتشار یک استوری بابت این پیام‌ها از هواداران تیم رقیب تشکر کرد و رفتار خود را وظیفه اخلاقی هر ایرانی متمدن نامید.

رشید مظاهری در استوری اینستاگرامی خود چنین نوشت: «این روزها همه از رفتار من در حمایت از بازیکن الهلال عربستان در دیدار تیم محبوب مازندران با نماینده عربستان سعودی تمجید می‌کنند؛ اما من می‌خواهم اینگونه بگویم که این رفتار من یک وظیفه اخلاقی از سوی هر ایرانی متمدنی با پشتوانه ۷۰۰۰ سال تمدن است. تمدنی بر پایه انسانیت، مهر و دوستی؛ اگر چه نمی‌توانم غم ‌خود را از شکست تیمم در این دیدار مهم پنهان کنم اما می‌بایست از لطف و‌ محبتی که هواداران تیم محبوب الهلال عربستان به بنده داشتند سپاسگزاری کنم که این‌چنین مرا مورد لطف و‌ محبت خویش قرار دادند.»

۱۹۹۷