اتفاقی که کسی به آن توجه نکرد؛ سلام ربیعی و ذوب آهن به بالای جدول

اتفاقی که کسی به آن توجه نکرد؛ سلام ربیعی و ذوب آهن به بالای جدول

پایگاه خبری فوتبالی- جدا از صدرنشینی تراکتور در لیگ برتر – حتی به صورت موقت – حضور ذوب آهن در رده دوم یکی از اتفاقات ویژه روز اول بازیهای هفته هفتم لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی در بازی با شمس آذر قزوین به خاطر شادی گل عجیب و غربیی که داشت و با فیروز کریمی هم مقایسه شد وایرال شد. در این میان اما کسی توجه نکرد که سرمربی ذوب‌آهن به دلیل اتفاق دیگری می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد. 

حضور او و تیمش در رده دوم جدول اتفاقی است که در فوتبال حاشیه‌دوست ما کمتر مورد توجه قرار گرفت. با برگزاری ادامه بازی‌های هفته هفتم به احتمال زیاد جدول دستخوش تغییراتی خواهد شد اما تا همین‌جای کار هم کار ربیعی که در مس رفسنجان هم خودش را به عنوان پدیده مربی‌گری معرفی کرده بود ارزش پرداختن دارد.

 تیمی که در این هفته‌ها فقط یک باخت به همشهری در هفته دوم داشته و مقابل پرسپولیس هم توانست یک تساوی به دست بیاورد تا تنها مساوی شاگردان یحیی گل‌محمدی را در این فصل رقم بزند. 

آمار بسیار خوب ذوب آهن در تکل و دریبل نشان از جنگندنی آن‌ها دارد و همین مساله را می‌توان یکی از رموز موفقیت آن‌ها دانست. ذوب‌آهن شوت‌های زیادی به سمت دروازه حریفان داشته و شاید اگر بازیکنان این تیم کمی دقت بیشتری به خرج می‌دادند رتبه دومی آن‌ها اینقدر متزلزل نبود.

 با توجه به شرایط و تعطیلی‌های لیگ قطعا رتبه و شرایط ذوب‌آهن نمی‌تواند فاکتور مورد اعتمادی برای قضاوت در مورد محمد ربیعی باشد. 

با این حال این تیم چیزی بیشتر از رقص‌های سرمربی‌اش بعد از گل و جنجال‌های الکی بعد از ضربه تیر شمس‌‎آذر قزوین دارد که بتوان به آن پرداخت.

4326