اتفاق عجیب در بازی شمس آذر و ذوب؛ اشتباه مرگباری که تبدیل به شاهکار داوری شد (ویدیو)

اتفاق عجیب در بازی شمس آذر و ذوب؛ اشتباه مرگباری که تبدیل به شاهکار داوری شد (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیروز بازی شمس‌آذر و ذوب‌آهن اتفاق عجیبی رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که شاگردان محمد ربیعی با دو گل محمدجواد محمدی در نیمه اول از رقیب قزوینی خود پیش افتاده بودند در اوایل نیمه دوم شاگردان سعید دقیقی از روی یک ضربه کرنر جنجالی‌ترین صحنه داوری بازی را رقم زدند.

داستان از این قرار است که روی کرنر علی آزادمنش، رحمان جعفری با ضربه سر شانسش را برای گلزنی امتحان کرد. در حالی که در نگاه اول، به نظر می‌رسید که توپ گل شده اما داور بازی در تصمیمی فوق‌العاده بحث‌برانگیز دستور به ادامه بازی داد تا این بحث مطرح شود که وحید زمانی مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

البته که از همان دیشب این بحث مطرح شد که گل اعلام نکردن آن صحنه، شاهکار داوری بوده چرا که در تصاویر آهسته به نظر می‌رسد همزمانی برخورد توپ با تیر، با برخورد دروازه‌بان ذوب آهن به تور باعث خطای دید شده و این تصور به وجود آمده که ضربه سر رحمان جعفری، وارد دروازه شده است.

گل شمس آذر به ذوب آهن که به اشتباه گل اعلام نشد!

نوید مظفری کارشناس داوری هم تصمیم داور در آن صحنه را تایید کرده و گفته است: در صحنه‌ای که برخی تصور می‌کنند توپ به تور دروازه خورده و گل شده، توپ به تیر دروازه‌ می‌خورد و دروازه‌بان بعد از شیرجه به تور دروازه‌ اصابت می‌کند و همین مسئله باعث خطای دید شد.

۹۰۹۸