شیخ جاسم روی رقم پیشنهادی خود برای خرید منچستریونایتد اصرار دارد

شیخ جاسم روی رقم پیشنهادی خود برای خرید منچستریونایتد اصرار دارد

پایگاه  خبری فوتبالی- شیخ جاسم با وجود علاقه مجدد سر جیم رتکلیف پیشنهاد 5 میلیارد پوندی خود را برای خرید منچستریونایتد افزایش نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، شیخ جاسم ۶۴ ساله با  گروه قطری خود به دنبال خرید شیاطین سرخ از خانواده گلیزر است. در اوایل این هفته، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه مالکان منچستریونایتد در حال بررسی پیشنهاد ۱.۵ میلیارد پوندی رتکلیف برای ۲۵ درصد از سهام باشگاه هستند. این اولین مرحله از تصاحب سهام باشگاه منچستریونایتد خواهد بود. اما طبق گزارش تایمز، جاسم و قطری‌ها پیشنهاد رتکلیف را تلاشی برای مجبور کردن آنها به افزایش پیشنهاد خود می‌دانند. گلیزرها اصرار دارند که قیمت درخواستی آنها ۶ میلیارد پوند برای خرید کامل باشگاه باقی بماند.  با این حال، جاسم روی پیشنهاد ۵ میلیارد پوندی خود مصمم است.

این پیشنهاد کمتر به دلیل عوامل متعددی از جمله شروع ضعیف منچستریونایتد در فصل جاری است که باعث شده است آنها در ۶ بازی از ۱۰ بازی در تمام رقابت ها شکست بخورند. یکی دیگر از بخش های نگران کننده باشگاه بدهی یک میلیارد پوندی است و همچنین بازسازی های جدی در اولدترافورد و زمین تمرین کارینگتون که مورد نیاز است. اگر پیشنهاد رتکلیف پذیرفته شود، به این معنی است که گلیزرها همچنان کنترل باشگاه را در دست خواهند داشت. این مورد برای بسیاری از طرفداران و بازیکنان سابق که با صدای بلند به حضور گلیزرها اعتراض کرده اند، پذیرفته نخواهد بود. 

۱۰۰۹