ستاره سابق تیم ملی انگلیس درگیر با بیماری کبدی

ستاره سابق تیم ملی انگلیس درگیر با بیماری کبدی

پایگاه خبری فوتبالی- کایرون دایر بازیکن سابق تیم ملی انگلیس تحت پیوند کبد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، ستاره ۴۴ ساله سابق تیم ملی انگلیس اخیراً به یک بیماری صعب العلاج کبدی به نام کلانژیت اسکلروزان مبتلا شده است و متعاقباً تحت یک عمل موفقیت آمیز در بیمارستان آدنبروک در کمبریج قرار گرفت. او در روزهای اخیر به طرفداران خود اطلاعاتی جدید درباره وضعیت جسمانی اش ارائه کرده است و می گوید که احساس می کند بهتر از قبل زندگی می کند. 

بازیکن سابق نیوکاسل و ایپسویچ در این باره گفت:" در سال ۲۰۱۹ تشخیص داده شد که من مبتلا به کلانژیت اسکلروزان اولیه هستم، یک بیماری مزمن کبدی که هیچ درمانی ندارد. از آن روز، می دانستم که به پیوند نیاز دارم. سه ماه پیش، در بیمارستان آدنبروک در کمبریج بستری شدم. دو هفته پیش پزشکان به من اطلاع دادند  من باید یک عمل جدید انجام دهم و به سرعت تحت پیوند قرار خواهم گرفت. امروز صبح از بیمارستان مرخص شدم و باید از  کارکنان بیمارستان تشکر کنم چون آنها فوق العاده بوده اند. چه پرستار، چه نیروی خدماتی، چه پزشک یا مشاور باعث شدند من از کیفیت خدماتی که دریافت کرد واقعا شگفت زده شوم. "

این بازیکن ملی پوش سابق  تیم ملی انگلیس در سال ۲۰۱۳ در سن ۳۴ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.او در سال ۲۰۱۴ به عنوان مربی آکادمی به ایپسویچ بازگشت و به مدت پنج سال در آنجا کار کرد که این همکاری تا سال ۲۰۱۱ ادامه یافت. او از آن زمان با باشگاه چسترفیلد در لیگ ملی انگلیس همکاری می کند.

1009