چرا گران‌ترین تاریخ لیگ برتر انگلیس پیشنهاد لیورپول را رد کرد؟

چرا گران‌ترین تاریخ لیگ برتر انگلیس پیشنهاد لیورپول را رد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل سیرا ایجنت مویزس کایسدو ستاره چلسی اعتراف کرد که پیشنهاد ناگهانی لیورپول، همه را متحیر کرد، اما برای شکست دادن آبی های لندن کافی نبود.

به گزارش فوتبالی، مویزس کایسدو در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، در مرکز توجهات قرار داشت. بازیکن آن زمان برایتون، پیشنهاداتی از سوی تیم های چلسی، آرسنال و لیورپول دریافت کرد و این تیم ها یک جنگ پیشنهادی بزرگ برای به خدمت گیری ستاره اکوادوری انجام دادند. لیورپول پیشنهاد 100 میلیون پوندی ارسال کرد، اما در نهایت چلسی توانست با رقم 115 میلیون پوند، کایسدو را به غرب لندن ببرد . 

مانوئل سیرا به Futbol sin Cassete گفت: "وقتی لیورپول به سراغ مویزس آمد و آن طوری پیشنهاد داد، کایسدو گیج و مبهوت ماند. من هم گیج شدم. اما چلسی همیشه در طول این زمان در سمت ما بود. آن ها می خواستند که ما رقم پیشنهادی لیورپول را افشا کنیم تا آن ها بتوانند در عرض یک ساعت، رقم بهتری پیشنهاد بدهند و در نهایت، مذاکرات در دو روز به پایان رسید."

"تصور کنید که لیورپول و یورگن کلوپ به دنبال شما هستند. ما داریم راجع به یکی از بزرگ ترین تیم های دنیا صحبت می کنیم. البته پروژه لیورپول ثبات بیشتری به پروژه چلسی داشت، اما چون کایسدو در نهایت به چلسی رفت، چون به آن ها قول داده بود."

4416