دفاع جانانه تن هاگ از دروازه‌بان منچستریونایتد

دفاع جانانه تن هاگ از دروازه‌بان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد به تمجید از آندره اونانا سنگربان تیمش پرداخت و اذعان کرد که به او اطمینان کامل دارد.

به گزارش فوتبالی، آندره اونانا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با رقم 48 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و قرار بود جانشین داوید دخیا در درون دروازه شود. علیرغم بازی با پای خیلی خوب اونانا، اما این سنگربان کامرونی اصلاً عملکرد خوبی نداشته و در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا، 7 گل دریافت کرده که در نوع خودش یک رکورد محسوب می شود. او همچنین نمایش جالبی در لیگ برتر انگلیس نداشته است و حتی هواداران شیاطین سرخ به خاطر عملکرد ضعیف اونانا، از داوید دخیا عذرخواهی کردند. 

اما تن هاگ گفت: "ما از تیم دروازه بانی خود، مخصوصاً آندره راضی هستیم. او در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درخشید و سال گذشته نیز توانست با اینتر به فینال چمپیونز لیگ برسد. او می تواند یکی از بهترین دروازه بان های دنیا تبدیل شود. او این را قبلاً ثابت کرده و در آینده نیز دوباره ثابت خواهد کرد. ما هم اکنون نکات مثبت زیادی از بازی اونانا مشاهده کرده ایم. رفتار او بعد از اشتباهاتش تحسین برانگیز است. او قدرتمندتر از همیشه بازخواهد گشت."

4416