پاسخ سریع رستمی؛ من یک مهاجم گلزنم

پاسخ سریع رستمی؛ من یک مهاجم گلزنم

پایگاه خبری فوتبالی - عارف رستمی پاسخ سریعی به فشارهای زیادی که پس از بازی با هوادار تحمل کرد، داشت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در بازی خارج از خانه برابر آلومینیوم اراک با نتیجه درخشان ۴ بر صفر به برتری رسید تا قرمزپوشان با صدرنشینی موقت اراک را ترک کنند.

یکی از گلزنان تراکتور در این بازی یک چهره ویژه بود؛ مهاجم ناکام هفته گذشته تراکتور مقابل هوادار که پس از خراب کردن موقعیت تک به تک با دروازه بدون دروازه‌بان فشار زیادی را از سمت فضای هواداری تراکتور تحمل می‌کرد.

رستمی که سابقه آقای گلی لیگ آزادگان را هم در کارنامه دارد و با آمار ۹ گل زده در فصل گذشته در مس کرمان به تراکتور پیوسته، پس از ناکامی هفته گذشته دقیقه ۸۵ دوباره توسط پاکو خمز به زمین فرستاده شد.

پاکو که پس از ناکامی رستمی به این بازیکن روحیه داده بود، امروز دوباره به این مهاجم ۲۷ ساله فرصت داد و از قضا رستمی دوباره در یک صحنه تکراری دژآوو گونه با اشتباه احمد گوهری دروازه‌بان آلومینیوم، تک به تک با دروازه خالی قرار گرفت.

این‌بار اما ضربه رستمی دقیق‌تر بود تا گل سوم تراکتور با اولین گل فصل این مهاجم همراه باشد. گلی که از شادی پس از آن هم می‌توان به فشارهای زیادی که علیه رستمی وارد شده پی برد.این مهاجم واکنش سریعی به اتفاقات بازی با هوادار داشت تا مشخص کند صحنه بازی گذشته صرفاً یک بدشانسی بوده است.

1997