نقطه‌ ضعفی که حریفان منچستریونایتد در اونانا پیدا کردند

نقطه‌ ضعفی که حریفان منچستریونایتد در اونانا پیدا کردند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که حریفان منچستریونایتد به خوبی توانسته اند نقطه ضعف بازی آندره اونانا را پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان کامرونی نتوانسته عملکرد جالبی را در یونایتد داشته باشد و در سطح انتظارات ظاهر شود. ملی پوش 27 ساله کامرونی در تابستان اخیر با 47.2 میلیون یورو راهی یونایتد شد اما به واسطه عملکردش و اشتباهات پرشمارش با انتقادهای زیادی مواجه شده است.  اونانا در یونایتد به طور متوسط حدود دو گل در هر بازی دریافت کرده است و عملکرد ضعیفش مقابل گالاتاسرای با انتقادهای زیادی همراه شده است. در حقیقت جایگیری او روی گل مائورو ایکاردی کاملا اشتباه به نظر می رسید و روی اخراج کاسمیرو نیز می توان او را مقصر دانست.  اونانا در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا هفت گل خورده تا آمار وحشتناکی را داشته باشد.

حالا تلگراف در گزارشی به این نکته اشاره کرده است که حریفان منچستریونایتد به جایگیری اشتباه اونانا پی برده اند و به همین خاطر از نقاط ضعف این بازیکن به نحو احسن استفاده می کنند. در حقیقت جایگیری اشتباه این بازیکن در محوطه جریمه یونایتد باعث می شود تا حریفان به خوبی بتوانند از فرصت استفاده کنند.

یکی از منابع درون یکی از باشگاه های حریف یونایتد گفته است که بازیکنان حریف که از جایگیری اشتباه اونانا خبر دارند، ترجیح می دهند که هر چه زودتر شوت بزنند تا این بازیکن نتواند جایگیری خود را درست کند. 

4125